Propofol Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Skulle lage meg mat for litt siden, da jeg fant denne krabaten i et litersmål: Hva er det for noe, hvorfor er den på kjøkkenet mitt og er den et skadedyr? Kommenter gjerne i bloggen min. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det var jo ett artig lite dyr=) Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Det var jo ett artig lite dyr=) hehe^^ jo.. med tanke på at den daua i litermålen din tviler jeg på at det er verdens største skadedyr.. heller noe som kom inn gjennom vinduet for å varme seg litt Endret 27. april 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Syntes forresten at frokostblandingen smakte ekstra bittert i dag. :/ Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Syntes forresten at frokostblandingen smakte ekstra bittert i dag. :/ it's all in your head. frokostblandingen smaker nok ikke rart pga du fant 1 liten krabat løpende rundt på kjøkkenet. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Syntes forresten at frokostblandingen smakte ekstra bittert i dag. :/ it's all in your head. frokostblandingen smaker nok ikke rart pga du fant 1 liten krabat løpende rundt på kjøkkenet. Det er i allefall nok til å få meg til å se skrått på frokostblandingen en stund fremover. Lurer på hvor den stammer fra, og hvordan jeg kan få undersøkt hva det er for noe. Hadde vært kult å sende den inn til Norsk Institutt for <insert fancy-name> slik at den kan bli analysert CSI-style. Må jo ta dette helt ut når jeg først har laget en tråd.. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Sikkert bare en bille eller noe sånt. Mange rare dyr i skogen. Så lenge du ikke finner noen flere av den så er det nok bare å overse den... Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg er svært kresen på sånt, og ville nok kastet all maten i huset minus fryser, samt vasket alle skuffer og skap! Kan være bare et enkelt tilfelle av en bille på villspor, eller det kan være resultat av dårlig renhold i kriker og kroker (matrester som ligger og råtner og tiltrekker seg diverse). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå