loffen90 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 La meg først si at dette sikkert ikke er riktig kategori, men hvor skal man egentlig poste noe slikt? off topic? når offtopic har kateogrier så tror jeg noen har misforstått poenget med off topic. Uansett, er det farlig å bruke Hårspray som flammekaster? noen som har lest eller opplevd at boksen har eksplodert? det er så chill å drepe maur med den, men vil ikke rissikere liv og lemmer å ps, satt den under Generelt spill fordi det er godt mulig det er en lek med livet. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ja det er farlig. Du kan brenne ned en skog. Du kan brenne deg selv. Du kan brenne en venn og en skog. Gass under trykk som blir antent har en tendens til å eksplodere og ta med seg fingre og annet. Å torturere dyr er ikke moro. Ja det er farlig! AKIRA Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 La meg først si at dette sikkert ikke er riktig kategori, men hvor skal man egentlig poste noe slikt? off topic? når offtopic har kateogrier så tror jeg noen har misforstått poenget med off topic. Uansett, er det farlig å bruke Hårspray som flammekaster? noen som har lest eller opplevd at boksen har eksplodert? det er så chill å drepe maur med den, men vil ikke rissikere liv og lemmer å ps, satt den under Generelt spill fordi det er godt mulig det er en lek med livet. Har holdt på en del med sant ja, men det som er viktig er at du helst ikke gjør det i mer enn 2-3 sek pr gang. Det som også er smart er å slutte når flammen kommer mot boksen... Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Er vel liten sannsynlighet for at flammen går inn i boksen, dog en risk det ikke er verdt å ta Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Til meg så gikk flammen inn i boksen, ingenting spesielt skjedde. en ikke verdt risiskoen Lenke til kommentar
3nity Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Aldri skjedd meg noe når jeg har gjort dette, og jeg har ofte sprayet halve boksen om gangen. Det bør dog nevnes at det har gått noen øyenbryn :!: Så briller er til å anbefales ! gjerne med hansker. Lenke til kommentar
Tusker Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Har brukt axe spray en gang. funka veldig bra. du kan jo prøve å kaste en tom sprayflaske på bålet og se hva som skjer (hold dekning). Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Stemmer som de sier over, ikke hold flammen alt for lenge. Pleide leke mye med dette selv da vi hadde muren rundt hagen proppfull av maur, og det var jo såklart kjempe morsomt å sitte å flambere disse stakkers små maurene. Og etter gymtimene, med axe boksene Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 kjenner fler som nesten har mistst fingrene på slikt.. ikke morro.. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Det er ikke noe oksygen i boksen så den vil ikke sprenge av at flammen når boksen. Endret 27. april 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 det spør selvsagt hva som er i boksen, det.. har aldri prøvd hårspray som trådstarter nevner.. "godlukt" smeller i alle fall bra.. det har jeg vert vitne til.. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Maur er også liv tenk. Lenke til kommentar
Kyosonim Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Har gjort det der med en axe-boks, satte den på bakken, teipet ned knappen slik at den fortsatte å sprute. Deretter tente vi på og stillte oss litt unna, endte med at toppen smeltet og boksen eksploderte, så det kan gå til h*lv*tt* det prosjektet ditt. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Har gjort det der med en axe-boks, satte den på bakken, teipet ned knappen slik at den fortsatte å sprute.Deretter tente vi på og stillte oss litt unna, endte med at toppen smeltet og boksen eksploderte, så det kan gå til h*lv*tt* det prosjektet ditt. jupp.. deisse er i alle fall meget ekspolsive Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Anbefaler å holde deg unna maurtuer om du likevel skal tenne på maur. Jeg og et par kompiser har virkelig gått på den før, og brent ned ei svær maurtue. Vi trodde den hadde sloknet, men hele driten brant ned i løpet av natta, og det kunne fort ha blitt en skogbrann ut av det. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 det er så chill å drepe maur med den, Håper ikke 90-delen av brukernavnet har sammenheng med fødselsåret ditt. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg ville ikke tuklet med det der.. Endte med at jeg og en kamerat satt fyr på buska i hagen vår jeg kom fort med brannslangen da altså! (vi skulle egentlig lakkere en bensintank heh) Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg ville ikke tuklet med det der.. Endte med at jeg og en kamerat satt fyr på buska i hagen vår jeg kom fort med brannslangen da altså! (vi skulle egentlig lakkere en bensintank heh) fort gjort^^ en kompis av meg laget branbombe det gikk hardt utover ripsbusken til morne hans^^ Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 var så heldig en gang, meg og en kompis tente på en plastikk "langbein figur" og pælma den ned i kloakken, der var dett mange morsomme gasser som ilden reagerte bra med:P det ble en bra flammekule ut av det altså XD Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Vi ønsker ikke å være noen opplysning for dette temaet, ei heller å oppfordre til dette på forumet. Det finnes bedre hobbyer enn dette uten å risikere store brannskader. Selvsagt vil noen hevde at lager man en "flammekaster" på denne måten for å benytte den på levende vesener fortjener man ikke annet. Tråden stenges. Eventuelle reaksjoner på moderasjon skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg