Gå til innhold

Hårspray flammekaster farlig

loffen90

Anbefalte innlegg

La meg først si at dette sikkert ikke er riktig kategori, men hvor skal man egentlig poste noe slikt? off topic? når offtopic har kateogrier så tror jeg noen har misforstått poenget med off topic.

Uansett, er det farlig å bruke Hårspray som flammekaster? noen som har lest eller opplevd at boksen har eksplodert? det er så chill å drepe maur med den, men vil ikke rissikere liv og lemmer :)

å ps, satt den under Generelt spill fordi det er godt mulig det er en lek med livet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det er farlig.

Du kan brenne ned en skog.

Du kan brenne deg selv.

Du kan brenne en venn og en skog.

Gass under trykk som blir antent har en tendens til å eksplodere og ta med seg fingre og annet.

Å torturere dyr er ikke moro.

Ja det er farlig!

AKIRA

Lenke til kommentar
La meg først si at dette sikkert ikke er riktig kategori, men hvor skal man egentlig poste noe slikt? off topic? når offtopic har kateogrier så tror jeg noen har misforstått poenget med off topic.

Uansett, er det farlig å bruke Hårspray som flammekaster? noen som har lest eller opplevd at boksen har eksplodert? det er så chill å drepe maur med den, men vil ikke rissikere liv og lemmer :)

å ps, satt den under Generelt spill fordi det er godt mulig det er en lek med livet.

Har holdt på en del med sant ja, men det som er viktig er at du helst ikke gjør det i mer enn 2-3 sek pr gang.

Det som også er smart er å slutte når flammen kommer mot boksen...

Lenke til kommentar

Har gjort det der med en axe-boks, satte den på bakken, teipet ned knappen slik at den fortsatte å sprute.

Deretter tente vi på og stillte oss litt unna, endte med at toppen smeltet og boksen eksploderte, så det kan gå til h*lv*tt* det prosjektet ditt.

Lenke til kommentar
Har gjort det der med en axe-boks, satte den på bakken, teipet ned knappen slik at den fortsatte å sprute.

Deretter tente vi på og stillte oss litt unna, endte med at toppen smeltet og boksen eksploderte, så det kan gå til h*lv*tt* det prosjektet ditt.

jupp.. deisse er i alle fall meget ekspolsive :p

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke tuklet med det der.. Endte med at jeg og en kamerat satt fyr på buska i hagen vår :lol: jeg kom fort med brannslangen da altså! (vi skulle egentlig lakkere en bensintank heh)

fort gjort^^

en kompis av meg laget branbombe :p

det gikk hardt utover ripsbusken til morne hans^^

Lenke til kommentar

Vi ønsker ikke å være noen opplysning for dette temaet, ei heller å oppfordre til dette på forumet. Det finnes bedre hobbyer enn dette uten å risikere store brannskader. Selvsagt vil noen hevde at lager man en "flammekaster" på denne måten for å benytte den på levende vesener fortjener man ikke annet.

Tråden stenges.

Eventuelle reaksjoner på moderasjon skal gjøres via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...