Gå til innhold

Government bak Svine-influensaen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns det er morsomt å tenke på hvor mange mennesker det er som tenker slik: "Det er ingen som er gal eller som vil sprenge sine egne. Nei det er ingen som gjemmer romskip for å reversere teknologien dems slik at de kan stille bedre opp mot en fiendtlig land, ingen gale vitenskapsmenn.. blablabla"

Selvfølgelig er det noen ganger slik virkeligheten er. Det er mange hemmeligheter der ute.

Endret av stonhans
Lenke til kommentar
Jeg syns det er morsomt å tenke på hvor mange mennesker det er som tenker slik: "Det er ingen som er gal eller som vil sprenge sine egne. Nei det er ingen som gjemmer romskip for å reversere teknologien dems slik at de kan stille bedre opp mot en fiendtlig land, ingen gale vitenskapsmenn.. blablabla"

Selvfølgelig er det noen ganger slik virkeligheten er. Det er mange hemmeligheter der ute.

Det er muligheter for litt av vært der ute ja. Det er lov å både spekulere og tenke kritisk, anse sannsynligheten for at en hendelse kan skje/kunne skjedd osv. Du har de som nekter for alt som ikke stemmer perfekt med deres lille verden. Du har de som sluker alle konspirasjonsteorier rått og tror på hva det skal være. Det er nok slik her også at det finnes en gylden middelvei. Selv tror jeg ikke på noen av konspirasjonsteoriene som er ute per i dag fordi alle er usansynlig, finns ikke fnugg av bevis og det ville vært ekstremt vanskelig å gjenomføre uten at noen fikk vite det.

Lenke til kommentar
Ja jeg tror dette virus er satt ut . Men ikke for å drepe , bare smitte og permantent svekke immunforsvaret til den infiserte. det neste viruset som blir satt ut derimot vil rasere hele jordas befolkning
Har du noen kilder paa at svineinfluensaen permanent svekker immunforsvaret?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...