GT500 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 hvordan i himmelen fjerner jeg den helt?? når jeg søker i adresselinjen. la oss si at jeg skriver bare "hardware" i adresselinja så brukte d å komme opp et google søk, men etter at jeg installerte frostwire så har det komt opp ask sida, noe som jeg irriterer meg over, jeg har fjernet "toolbar" men men den vil ikke fjerne seg helt. er fortsatt det jeg beskrev over. på internet explorer så er det vekk men ikke på firefox jeg har reinstallert både firefox og frostwire men ingen av delene virket Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Legger seg vel som eget program. Du må fjerne det fra "Legg til/fjern programvare" Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Keyword.url er endret i about:config. Så gå dit og erstatt innholdet med: http://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=navclient&gfns=1&q= Endret 28. april 2009 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå