xabineo Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Hei eg har en glock 17 softgun http://www.game-on.no/webshop/glock17springer-p-141.html og har litt lyst å få den kraftigere. så eg lurte på om denne fjera passa til softgunen:her ? Og blir det veldig hart og reloade med den? Takk for svar:) Endret 27. april 2009 av xabineo Lenke til kommentar
Arne Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Sånne fjører er vel i utgp. laget for AEGer, om de passer vet jeg ikke. Men du er klar over at du har tenkt å oppgradere en plast-pistol til noen få hundre spenn fra 50 m/s til 100 m/s? Hele greien kommer sikkert til å sprenge bare du prøver å trekke den opp... Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Sånne fjører er vel i utgp. laget for AEGer, om de passer vet jeg ikke. Men du er klar over at du har tenkt å oppgradere en plast-pistol til noen få hundre spenn fra 50 m/s til 100 m/s? Hele greien kommer sikkert til å sprenge bare du prøver å trekke den opp... QFT En springer vil ikke tåle en slik påkjenning da de knapt tåler den fjæra som allerede står i. Det finnes oppgraderinger til pistoler, men det er til GBB. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 du strekker litt i den fjæren som allerede er der.. "trimmer" den? Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Skal du ha en kraftig pistol, gå heller for GBB, ikke en springer. Nå vet jeg ikke hvilken bruk du har våpenet til, men er det spill, så er det ufattelig tungvint å bruke springer, i motsetning til en skikkelig GBB-pistol. Nå har jeg faktisk prøvd begge deler, springer softgun, men GBB luftpistol, ikke softgun. Med andre ord, metall-kuler Det er en ufattelig artig pistol Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Den fjøra er vel uansett lengere enn selve pistolen også.. good luck fitting that one.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå