sirilg Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 jeg har fått en slags trojansk hest på pcn. jeg har Norton internet Security. og når jeg søkte så sto det : Riskiko "navn" hva som er gjort HØY trojan.Wimas / trojan.brisv.A!inf Helt løst men så søkte jeg igjen, og da kom den opp på nytt, derfor så er den ikke borte. et annent problem er at plutselig så slår pcn seg av. helt tilfeldig. det er kjempe irriterende, og jeg må vente lenge før jeg kan slå den på igjen .. er dette pga. av den trojanske hesten ? hvordan får jeg fjernet den trojanske hesten ? jeg vet ikke hvor jeg har fått det fra. men jeg bruker ikke å laste ned tinger. Må jeg leveere denn inn ? jeg vil unngå å levere den inn, da tar det sikkert et halv år før de bare sier at jeg må kjøpe ny ! har du tips til å få vekk den trojanske hesten `? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Følg veiledninga, og post logger her i din eigen tråd så skal me sjekke om du har malware på pc-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå