TanglewoodD Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hei. Våknet istad å så at hele overkroppen var rimelig rød og veldig prikkete. Det klør ekstremt og er veldig rødt. Det svulmer også opp, slik som håndleddet mitt og siden av ryggen, latsen er gjort. Før jeg la meg spiste jeg 3 brødskiver med leverpostei. Sov i senga mi som jeg har gjort alltid, ingen uvanlig. Katt har jeg, men den har jeg hatt i 5-6mnd, og kosa veldig med, å ikke hatt noe problemer. Hva kan dette skyldes? Det irriterer og jeg håper det ikke ødelegger for meg nå, da jeg er russ fra og med 1mai - noe jeg veldig, veldig, veldig gjerne vil fortsette å være. Bilder som KANSKJE kan gi ett bilde. Disse beskriver absolutt ikke mengden av det, å gir heller ikke uttrykk for at det er noe veldig rødt eller whatever. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg tipper elveblest. Løp på apoteket før de stenger og kjøp Zyrtec. Det fåes over disk, og hjelper på en halvtime. Hvis det ikke er elveblest, skadet det heller ikke med mindre du er allergisk. IANAD, but I frequently watch one on TV. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 da får jeg gjøre det! Jeg har ingen andre sykdommer, eller allergier, whatever. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Du kan forøvrig lese mer om det her: http://www.lommelegen.no/321638/elveblest Jeg har hatt det et par ganger, har ikke peiling på hvor det kom fra, men nå har jeg alltid zyrtec liggende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå