Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hei, jeg er forelsket i en jente og jeg har bestemt meg for å ta sjansen på å spørre om hun vil finne på noe. Men jeg vet ikke hvordan. Kan det være lurt å finne nummeret på internett og sende melding eller si det ansikt mot ansikt? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 hvis du ikke har nummeret, ta det face to face, hvis du regelmessig snakker med henne, eller snakka en del med henne, ser jeg ikke no problem i å ta det over noe elektronisk, men vær klar på det at det bare vil værer der 2 der. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg snakker ikke noe med henne. Hun er ny rundt her. Jeg har aldri gjort noe som dette før heller.... Det er best om det bare hadde vært oss to, ja. Lenke til kommentar
Lundefugl Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hvis du ikke kjenner henne så godt, ville jeg foreslått å sende en melding å spørre "Hei Hva styrer du med? " først elns. Så kan dere utveksle SMS'er en stund, så kan du heller driste deg til å spørre om hun vil finne på noe (aka ta det rolig, bli kjent med henne. Ikke mas om hun blir med å gjøre noe etter 1 uke, bare du og henne). Hint: Ingen liker å få meldinger fra folk man såvidt kjenner om man skal finne på noe. -_- Dersom du kjenner henne, ser jeg ingen problemer med å spørre face-to-face. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 ikke send melding til mobben hvis du ikke har nummeret, hvertfall ikke sånn han over her foreslår!! jenter er ikke så keene på det har jeg merka. men ta med en gjeng venner og finn på noe med henne, så kan du etter hvert få til noe med bare dere 2. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Om du ikke har snakket med henne og ikke har nr hennes er det godt mulig hun ikke helt vet hvem du er. Så jeg ville kansje først addet henne på facebook. Litt mindre frampå, da får hun se hvem du er og dere kan snakke på den chatten. Hun kan bli skremt om det plutselig kommer en sms fra ukejent nr, hei! finne på noe en dag? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vi går i klasse sammen. Vi har utvekslet ord før, men sikkert ikke nok. Det høres lurt ut. Men jeg liker ikke at alt skal skje elektronisk. Lenke til kommentar
thebull Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vel siden dere går i samme klasse er det vel ikke noe stort problem? Finn på en eller annen grunn til å begynne å snakke med henne om eks; "Hva fikk du på den matteprøven" osv. Så kan du kanskje spørre om nummeret hennes, så kan du også sånn som en annen sa legge henne til på facebook og kanskje sende en melding eller to og spørre hvordan det går etter noen uker kan du nok spørre om hun vil bli med på noe. Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Viktig at du gjør det skritt og skritt . At du ikke går for fort fram og skremmer henne. Uke nr 1 1. Start med å småprat med henne i klasserommet. Legg henne til på facebook. Uke nr 2 2. Når dere sitter i klasserommet, tar du ut mobilen din og legger den i handa hennes å sier" Ta å skriv inn nummeret ditt her ". Enkelt , bestemt og greit. Sender du f.eks ei melding til ho med bare"8"tall i meldinga . Får ho nummeret ditt , så vil ho tenke "Hvorfor sendte du et 8 tall". Sir du bare hemmeli , skal du få vite en annen gang. Uke nr 4 Etter at dere har sendt noen meldinger nå og pratet på skolen. Så hør med henne om hun vil finne på noe . Så husk dropp alle meldinger som går slikt "Hei , va driver du med ? " eller " Hei , va har du gjort idag ? " . Det blir lissom boring og kjedeli . Skriv noe morro og skøy , f.eks "Heey hvordan går det !? var på fotball trening idag , det var sykt morro. Scorte tidenes mål! " Itillegg ikke sende henne 6-10 meldinger om dagen. Det blir for mye , ikke sende henne hverdag heller. Jenter blir fort lei av det. Prøv å hold det til hver 2-3 dag i mellom. Ikke skriv noen meldinger f.eks " å var så koselig å bli kjent med deg og bla bla " . Blir ho bare mer skremt . Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det med Facebooken, blir ikke det å være litt frempå det og? Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det med Facebooken, blir ikke det å være litt frempå det og? Jo egentlig. Jeg reager veldig på når jenter legger meg til på Facebook samme dagen som dem møter meg. Og 2 timer etter at dem har kommet hjem. Blir for meget for min del ! Lenke til kommentar
thebull Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 nei synes ikke det blir det. Jeg er nesten aldri på facebook og når jeg er det tenker jeg ikke mye over hvis noen legger meg til, men det er en bra måte å komme i kontakt med en person UTEN å virke frempå. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hei, jeg er forelsket i en jente og jeg har bestemt meg for å ta sjansen på å spørre om hun vil finne på noe. Men jeg vet ikke hvordan. Kan det være lurt å finne nummeret på internett og sende melding eller si det ansikt mot ansikt? Om du har planer om å imponere så får du ta det ansikt til ansikt. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Er nesten i samme situasjon. Hvor pinlig kan det bli hvis hun sier nei? Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Er nesten i samme situasjon. Hvor pinlig kan det bli hvis hun sier nei? Er det pinlig vist ho sier NEI ? Skal love deg at det er mye mer pinlig vist man ikke spør. Skal du leve hele livet og tenke på ting som er pinlig. Ja dæven da blir livet kjedelig ! Slutt å tenkt , ha det gøy for f.... ! Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ta det ansikt til ansikt. Sier hun nei er det ikke pinlig i det hele tatt, du hadde ihvertfall baller til å spørre Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Er nesten i samme situasjon. Hvor pinlig kan det bli hvis hun sier nei? Er det pinlig vist ho sier NEI ? Skal love deg at det er mye mer pinlig vist man ikke spør. Skal du leve hele livet og tenke på ting som er pinlig. Ja dæven da blir livet kjedelig ! Slutt å tenkt , ha det gøy for f.... ! Støtter det fullt ut, men det er fortsatt vanskelig. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 hvis hu sier nei får du ta det med et smil.. iallfall ikke bare gå vekk jeg er jente, og ville foretrukket å bli spurt om slik face to face. men om du ikke har snakka stort med henne før, ville jeg hatt litt normale samtaler først.. også be henne ut når dere har blitt litt bedre kjent Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Større sjanse for at hun ikke avviser deg om det skjer ansikt til ansikt tror jeg. Veien er kortere til et "nei" når man er i komfortable omgivelser. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 er ikke så mange damer som driver med charity-dating du.. hvis hu ikke vil treffe fyren, sier hu nok nei uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå