Gå til innhold

360'n spiser spillene mine.


oleNaid

Anbefalte innlegg

Hei. Kjøpte meg en Xbox 360 i november. Ekstremt fornøyd, helt til.. Han ripa opp Fable 2 å et annet spill som kom med konsollen, å gjordet dem ubrukelige.. Det jeg lurer på er at hvem er erstattelig for dette? Jeg kjøpte Fable på Mix, å på plastiken dem putter den inn i står det at det ikke går ant å bytte den etter at den er revet opp. Så er det Microsoft\elkjøp (kjøpte den der) som er erstattelig? Jeg har veldig lite lyst å sende 360'n inn, har hørt at det tar ganske lang tid før jeg får den tilbake.

 

Takk for alle svar.

Endret av oleNaid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
LINK <- Spilleplateutbytteprogram for microsoft games

 

Om konsollen trenger service: Om du vil tar vi konsollen inn for en sjekk og ser om det har blitt en skade fra de ripa CDene

 

Tusen takk. Det der så ut som det kunne ha god nytte :-)

 

EDIT: Leste kjappt gjennom det. Jeg må godta at de trekker ifra meg penger når det gjelder kostnadene. Hva er så disse kostnadene?

Endret av oleNaid
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har samma problem, jeg har aldri flyttet på xboxen mens den har vært på! Den har ødelagt Gears of war 3 ganger, GH3 2 ganger og halo 3 en gang.

 

ville sende den inn på service, men dritt med at jeg nesten har hatt den i 3 år, og standardgarantien dekker bare 2 år :S

Lenke til kommentar
Jeg har samma problem, jeg har aldri flyttet på xboxen mens den har vært på! Den har ødelagt Gears of war 3 ganger, GH3 2 ganger og halo 3 en gang.

 

ville sende den inn på service, men dritt med at jeg nesten har hatt den i 3 år, og standardgarantien dekker bare 2 år :S

 

Utvidet ikke MS garantien til 3 år da? :D

 

Uansett du har full reklamasjonsrett i norge, og den er på 5 år for x360 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...