oleNaid Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Hei. Kjøpte meg en Xbox 360 i november. Ekstremt fornøyd, helt til.. Han ripa opp Fable 2 å et annet spill som kom med konsollen, å gjordet dem ubrukelige.. Det jeg lurer på er at hvem er erstattelig for dette? Jeg kjøpte Fable på Mix, å på plastiken dem putter den inn i står det at det ikke går ant å bytte den etter at den er revet opp. Så er det Microsoft\elkjøp (kjøpte den der) som er erstattelig? Jeg har veldig lite lyst å sende 360'n inn, har hørt at det tar ganske lang tid før jeg får den tilbake. Takk for alle svar. Endret 27. april 2009 av oleNaid Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 En kamerat av meg har hatt samme problem, trur han sendte den inn og fikk en ny etter laaang tid, men trur det tar kortere tid å få den tilbake nå. Lenke til kommentar
oleNaid Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 En kamerat av meg har hatt samme problem, trur han sendte den inn og fikk en ny etter laaang tid, men trur det tar kortere tid å få den tilbake nå. Jeg håper bare på at jeg slipper det Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
oleNaid Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) LINK <- Spilleplateutbytteprogram for microsoft games Om konsollen trenger service: Om du vil tar vi konsollen inn for en sjekk og ser om det har blitt en skade fra de ripa CDene Tusen takk. Det der så ut som det kunne ha god nytte :-) EDIT: Leste kjappt gjennom det. Jeg må godta at de trekker ifra meg penger når det gjelder kostnadene. Hva er så disse kostnadene? Endret 27. april 2009 av oleNaid Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg har samma problem, jeg har aldri flyttet på xboxen mens den har vært på! Den har ødelagt Gears of war 3 ganger, GH3 2 ganger og halo 3 en gang. ville sende den inn på service, men dritt med at jeg nesten har hatt den i 3 år, og standardgarantien dekker bare 2 år :S Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 fint at vi har noe som heter reklamasjon da. lever den i butikken der du kjøpte den Lenke til kommentar
raysv Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har samma problem, jeg har aldri flyttet på xboxen mens den har vært på! Den har ødelagt Gears of war 3 ganger, GH3 2 ganger og halo 3 en gang. ville sende den inn på service, men dritt med at jeg nesten har hatt den i 3 år, og standardgarantien dekker bare 2 år :S Utvidet ikke MS garantien til 3 år da? Uansett du har full reklamasjonsrett i norge, og den er på 5 år for x360 Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå