nerd-light Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hepp! Siden jeg har blitt en av de mange arbeidsledige, så trenger jeg noe å fylle dagene med, derfor tenkte jeg at jeg skulle gått til innkjøp av en ny pc jeg kan spille på. Den pcen jeg har nå er en shuttle fra 2005 som begynner å dra på åra. Hvis dere genial folk kunnet hjulpet meg dette, hadde jeg satt veldig stor pris på dette. Jeg vil at den skal vare en tre fire år uten så mye utskifting, kanskje med unntak av skjermkort. Så jeg vil gjerne ha nyeste generasjon og og kvalitetsutstyr som ikke begynner å ryke med engang, den bør ha kraft nok til hd-redigering og tunge spill. Jeg har laget en handlevogn her som eksempel på hva jeg kunne tenkt meg, kom gjerne med forslag og kommentarer, til en som har mye fritid å fylle nå Jeg trenger bare en boks og en mus, alt annet har jeg Handlevogn Tusen takk på forhånd Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 20k rimelig? Jaja.. Stort budsjett Men jeg syns oppsettet ditt ser bra ut. Dog kunne du fått en mye billigere PC med rundt samme ytelse som varer en stund framover. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 det jeg er mest usikker på om jeg har valgt riktig strømforsyning, og har dere forslag til en annen mus ? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det jeg ble mest usikker på er om det er noen vits i fortsette å arbeide om man har råd til en slik PC for moro hvis man slutter... Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 kjøper pc for mine feriepenger og bruker kona sine feriepenger på løpende utgifter som ferie osv. Høres ikke det ut som en bra plan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå