christhenoob Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det står på hardware nå for tiden at noen amd prosessore blir satt ned i pris. Den såkalte datoen for nedsettingen var forrige onsdag. Jeg har vært her inne på hardware.no og sjekket prisguide - prosessor hver dag, for å oppdatere meg på prisen. hva har skjedd? ikke noe! er det falske nyheter fra hardware sin side? skulle denne modellen egentlig ikke ned i pris? OG! er det lurere å gå for denne prosessoren som koster 540kr, og er på 2,7 ghz, og som er BE edition enn en som ligger på 3 ghz og koster 700kr? Jeg har nemlig et hovedkort som det står at støtter alle 64x2 modeller, men det står at kortet er am2, og ikke am2+ (7750 BE modellen er listet som am2+) HVA gjør jeg? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Tipper BE'en ikke funker, da den er basert på K10 og ikke K8, som er det ejg tror HK'et ditt støtter. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hva slags hovedkort har du? Produsent og typenummer takk! Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 hei igjen, ja jeg burde kanskje ha postet det i første post.. dette er hovedkortet: (ganske gammelt) ECS C51GM-M er navnet, produktnummer er jeg litt usikker på.. men tok meg friheten til å google navnet, og fant hjemmesiden: http://www.ecs.com.tw/ECSWebSite/Products/...D=1&LanID=0 Takk for svar så langt. Jeg tror jeg går for en amd 64x2 5000+ (2,6ghz) denne koster 410kr tror jeg.. men fortsatt ikke HEELT sikker. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Her har du listen over CPU-er som støttes av hovedkortet ditt: http://www.ecs.com.tw/ECSWebSite/Support/C...=69&LanID=0 Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Tusen takk! Jeg har valgt å gå for en 64x2 5000+ 2,8 ghz. den kostet 400kr, så det var en no brainer.. glad jeg ikke kjøpte BE edition modellen jeg! Takk for hjelpen nok en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå