Kelsier Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Hei! Jeg fullfører siste året på VGS nå, og har søkt på en høyskole gjennom samordna opptak. Så nå har jeg mottatt omslagsarket som skal sendes inn, og jeg er rett og slett litt forvirret. Har spurt meg rundt her på skolen, men ingen vet egentlig noe mer enn hva jeg gjør..... HVA skal jeg legge ved omslagsarket? Er det den karakterutskriften jeg fikk til jul? På omslagsarket står det at jeg skal sende inn dokumentasjon på all fullført utdanning, betyr det at jeg ikke skal sende inn noe som helst da VGS ikke er fullført før etter eksamen? Her vet ingen noenting i hvert fall, hverken lærere eller på kontoret :s Endret 27. april 2009 av Seuzan Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ingenting, det står ettertrykkelig at du skal ettersende vitnemål innen 1 juli om du avslutter VGS i 2009.. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hei, har et lite spørsmål så slenger det inn her - det står "har du godkjent vitnemålet ditt på nett"? Hm hm hm, gjelder det bare de som har vitnemål fra tidligere år og ikke vi som går ut nå? Hm hadde vært flott med svar, på forhånd takk Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det gjelder ikke deg, så det skal du bare drite i. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det er svært lite man skal fylle ut som førstegangssøker egentlig, hvis man ikke er av samisk eller nordnorsk tilknytning eller har gått i lære. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ja fant ut dette. Trengte å sette ett kryss overraskende lite egentlig. Lenke til kommentar
Witten Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Du må sende inn omslagsarket før fristen. Og så må du krysse av for at du ettersender vitnemålet. Da du får vitnemålet må du sende den med ettersendings lappen du fikk med omslagsarket. Godkjenning av vitnemål via nett gjelder bare for de som har vitnemålet allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå