Bandidos-Pelle Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Heisann, Var mye syk i 3. klasse på VGS og fikk ikke vitnemål pga. blant annet ikke vurdert i gym (syk, fikk 5 og 6 de foregående årene), ikke vurdert i biologi og svake karakterer i enkelte fag. Har hatt reform 94 og ikke kunnskapsløftet, forresten. Lurte på om hva som lønner seg for meg, er egentlig ikke interessert i å ta opp biologi igjen (hater faget ), og kan man egentlig ta opp gym?(!) Lønner det seg egentlig å bare ta en sånn pakke på en privatskole for å få studiekompetanse istedenfor å ta opp alle fagene jeg er misfornøyd med (som jo blir en del), men må jeg da være en del av den nye reformen? I følge Bjørknes så er det en pakke på 6 fag for å få studekompetanse: # Norsk muntlig og skriftlig # Engelsk # Matematikk 1P+2P eller 1T+2T # Naturfag # Samfunnslære/Samfunnsfag # Nyere historie/Historie Hva om jeg tar opp på forhånd bla. nyere historie, vil jeg da kunne slippe å ta det på Bjørknes, eller er dette den nye reformen og gjør at om jeg tar opp nyere historie med den gamle reformen, så er den da "verdiløs"? Endret 27. april 2009 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå