Gå til innhold

Britain's Got Talent 09 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Noen flere enn meg som følger med på Britain's Got Talent her? Må si det at det er noe helt annet enn Norske Talenter, som jeg har sett minst mulig av. Er utrolig mye mer underholdning i den britiske versjonen (dette er jo selvfølgelig pga. at Storbritania har flere innbyggere, men hele programmet i seg selv er mye bedre.)

De som har imponert mest hittill i de tre episodene som har gått er Susan Boyle, Flawless, Hollie Steel, Diversity og Shaheen Jafargholi. Utrolig mye talent, og spesielt dansegruppene!

Liker også Britain's Got More Talent som går etterpå. Utrolig mye morsomt som skjer i de episodene backstage, og Stephen Mulhern samt Ant & Dec gjør en svært god jobb som programledere!

Noen som deler samme syn her på forumet?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hehe, ja. Jeg har begynt å følge med dette jævla geniale programmet etter å ha sett litt klipp på Youtube i et par år nå. Og jeg må bare si at alt rundt programmet (dommerne, programlederne osv) er sabla mye bedre enn i Norge. Jeg synes faktisk det er klasseforskjell mellom BGT enn USA sin versjon. Mye flere følelsesmessige øyeblikk i Britain sin versjon bla.

Ny episode på lørdag (Søndag for oss Pirates) ;) Gleder meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Synd at Boyle ikke vant, fortjente seieren. Men det viser bare hvor mektig media er.

I den første semifinalen fikk Boyle 52.1% av stemmene mens Diversity fikk bare 36.2%. Hvis media heller hadde fokusert på en annen deltaker ville Boyle uten tvil ha vunnet.

Håper hun blir invitert til Royal Variety.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...