Hellslayer Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg lurer på hva dere pleier og "kline" utover en cd-plate som det er hakk og riper i? helst noe som man har i hjemmet i fra før... Har en cd-plate som har en ganske alvorlig ripe i seg og jeg har allerede prøvd med zalo men, dette funket ikke... har dere noen tips? Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Tannkrem har jeg hørt skal fungere Lenke til kommentar
Topeka Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 sjekk i en platebutikk eller 3 husker ikke hva det heter :wink: Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Du får noe rubbing og polish av noe slag som fungerer. Men det er bare hvis ripene ikke er grove, og IKKE på oversiden av platen. Har du riper der, kan du bare kaste den og kjøpe ny. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Litt vann og tannkrem på fingeren, gni i sirkler. Begynn innerst og jobb deg utover, alltid i sirkler. Skyll av og prøv cd`en. Hvis cd`en fortsatt hakker, gjenta prosessen på nytt. Funker som regel på audio cd`er. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå