konduktans Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hva har det egentlig å si om han er venn med deg eller ikke? Spør han på middag, så blir dere nok venner igjen. Er du sikker på at ikke kona hans fjerna deg fordi hu var redd for at han var utro med deg da? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Verden kretser ikke rundt Facebook.. Selv om noen tror det. Hva som skjer på facebook kan ha null og niks med realiteten å gjøre, og man skal aldri legge for mye i det. Det kan være utallige grunner til at du ble fjerenet som venn der, men du skal absolutt ikke legge for mye i det. Det kan være alt fra at brukeren ble gjenopprettet, til at han hater deg over alt på jord.. (ja, jeg skrev det for å vise omfanget, ikke for å si at han hater deg) Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Han er ikke interessert å være mer enn som en nabo for deg, lev med det. Lenke til kommentar
Lundefugl Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg lurer på en ting - er du venn med naboen? På et noe nærmere plan enn at du vet hvem han er, han vet hvem du er, og dere hilser når dere ser hverandre.. Kanskje han er en enkel mann som foretrekker sine nærmeste. Skulle jeg lagt til alle bekjente, hadde gjesteboka mi vokst til det ti-dobbelte antar jeg. Ps: hadde vel vært verre om en av dine virkelige venner hadde slettet deg? Absolutt ingen grunn til å gå over styr pga dette. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Går ikke helt over styr, men syntes det var merkelig oppførsel å først godta og si at det var koselig, og ikke lenge etterpå slette meg. Hva har jeg gjort galt liksom... Han har ingen kone, han bor hos mora si. Har vært noen vanlige ordvekslinger, de har vel også hjulpet oss ved et par tilfeller. De har ikke trengt hjelp av oss til noe Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg kjente ikke til skjul funskjonen i facebook, og jeg er rimelig opptatt av alt som har med tekniske duppedingser å gjøre. Brukt data fra jeg var liten. Personlig har jeg selv vært gjennom vennelista mi på facebook og fjerna noen som gir litt vel mye oppdateringer som jeg overhodet egentlig ikke har noen interesse for å få med meg. Ikke det at jeg ikke liker vedkommende, men jeg har nok med å få med meg det som skjer med mine nærmeste. Så jeg ville ikke blitt fornærmet om noen gjorde det samme mot meg Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Han har ingen kone, han bor hos mora si. Hvor gamle er dere egentlig? Hvorfor vil du absolutt ha kontakt med han? Kan du ikke be han på middag og så legge han til på nytt? Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Grunnen er at jeg ikke tør snakke så mye med folk ansikt til ansikt, derfor er facebook en god løsning. Føler at de andre naboene snakker lenge hver gang de møtes, men til meg blir det bare et "hei". Og nei, kommer ikke til å be noen på middag da mannen min ikke ville likt det, og ikke jeg heller egentlig. Denne fyren betyr ikke noe, bortsett fra at han er nabo som i tillegg er på facebook. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 OK, er kanskje veldig følsom, har vært mobbet en del i livet. Men kommer ikke til å si hei ettersom han setter så lite pris på naboskapet. Bor vegg i vegg.Uhm, jeg begynner å få et klart bilde av både hvorfor du ble mobbet og hvorfor han slettet deg. Grow a pair. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Uhm, jeg begynner å få et klart bilde av både hvorfor du ble mobbet og hvorfor han slettet deg. Grow a pair. Hva mener du er grunnen til at jeg ble mobbet og slettet? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Tror du legger litt for mye vekt opp i Facebook's verdi. Jobb heller litt med deg selv ang. selvtillit og slikt, og ikke heng deg opp i sider som facebook. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 buhu.. er dette virkelig SÅ farlig? Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Tror det er noen som tuller her. Pokingen ligger øverst på sida, mens Delete ligger nederst på profilen. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Vil bare si at det er merkelig å sende venneforespørsel to ganger til noen. Har de svart nei en gang, sender jeg pinadø ikke noen ny forespørsel. Lenke til kommentar
thebull Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Du har nok litt dårlig selvtilit du :/ nei jeg foreslår at du sender ham en ny venneforespørsel, og jeg tviler på om han kommer til å tro du er psycho! jeg tror han hadde blitt mer overrasket over at du blir så lei deg fordi han slettet deg. Spør han, du kan kanskje sende han en mld og spørre om noe som har noe med nabolaget å gjøre og samme slengen spørre ham hvorfor han slettet deg på en ironisk måte. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Du bør nok vurdere å flytte. Uten et godt naboforhold kommer livet ditt til å gå til helvete Hvorfor vil du ha noen på vennelista di på Facebook om de faktisk ikke er vennene dine? Ingen er imponert over folks vennelister. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Helt utrolig hva folk klarer å konstruere problemer ut fra. Dere hadde ikke noe særlig kontakt fra før, dere har ikke noe særlig kontakt nå heller. Verre er det ikke. I stede for å dra deg ned på uvesentligheter som dette bør du heller bruke tid og krefter der du får positiv respons. Skulle jeg deppa for enhver person som ikke har giddet å ha kontakt med meg så hadde jeg jammen ikke gjort annet, og hva er vitsen med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå