Jarle_56 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Hei, har sett litt rundt omkring på forskjellige butikker og nettbutikker, men føler meg forvirra (og kanskje litt lurt) av informasjonen/ansatte . Jeg skal nemlig kjøpe en bærbar pc til min mor i bursdagsgave. Hun bruker pc til: Internett surfing oppbevare noen bilder Lade ipoden sin og laste ned litt musikk redigere bilder i et ikke fullt så tungt program. Hun trenger minst 15 tommers skjerm. Hun har veldig liten tålmodighet og treg oppstart på pc, samt treg oppstart på programmer er noe av det verste hun vet. Nå har vi en litt gammel pc i huset, så det er kanskje ikke så rart at hun støter på disse problemene. Jeg lurer på; Hva er det jeg må se etter? Finnes det noen billige pc-er til dette bruket? Hva må jeg unngå? Tusen takk ! Endret 29. april 2009 av pettahu Lenke til kommentar
Graf1ga Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Ok visst hun hater trege oppstarter er en pc med vista noe jeg ikke vil anbefale.. Jeg ville gått for denne https://prisguiden.no/product.php?p...54&cat_id=2 til 5770,- med windows xp. Endret 27. april 2009 av GrafigS1c Lenke til kommentar
Jarle_56 Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Ok visst hun hater trege oppstarter er en pc med vista noe jeg ikke vil anbefale.. Jeg ville gått for denne https://prisguiden.no/product.php?p...54&cat_id=2 til 5770,- med windows xp. Tusen takk for svar:D Nå er jeg ikke så teknisk anlagt, så jeg lurer også litt på hva jeg må se etter om jeg kommer over noen andre pc-er? Altså ting som Ram og prosessor? Noen Pc-er ser jeg har navnet EasyNote foran, vet du hva det betyr? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det betyr at PCen er medlem i Packard Bell sin EasyNote-serie. Lenke til kommentar
Graf1ga Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Packard bell er grusomt! stay away Lenke til kommentar
magneisa Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Sitter her og surfer på min dell latitude D610. slå den dere!!! Lenke til kommentar
Graf1ga Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1103725 Sjekk den linken også ser du pcen "nerd light" linker til. skal visst vere et røverkjøp Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 det du må se etter er laptop som har: core 2 duo (ikke duo core. må ha tallet 2) og mest mulig ram! Lenke til kommentar
Graf1ga Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 det du må se etter er laptop som har: core 2 duo (ikke duo core. må ha tallet 2) og mest mulig ram! Ok men så spørs det om det blir en billig pc Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ehm... Vista er faktisk ikke spesielt tregt Og laptoper med XP eksisterer vel nesten ikke lengre? Denne fra HP har jeg selv og den fungerer utmerket til de bruksområder trådstarter beskriver. Ser den har litt stiv pris på MPX, men tror den skal finnes ned i 5000,-. Har desverre ikke tid til å granske prisguider just nu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå