abene Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Den tidligere så populære tjenesten Geocities blir lagt ned i løpet av året. Les mer Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 ..og der forsvant en million <blink>-tags og animerte gifs. Altså et stykke internetthistorie. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Snufs, RIP Geocities! Uten deg, trolig intet Hardware.no. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg hadde min første hjemeside der en gang i 1996-98. Men om jeg ikke husker feil så er det vel over en uke siden de stengte. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hehe. Jeg visste ikke at de fremdeles var aktive. Jeg husker at jeg alltid styrte unna disse sidene pga reklame. Og generelt var det alltid rimelig shabby innhold siden de fleste som laget skikkelige sider hadde bedre steder å lagre dem. Mye konspirasjonsteorier og sprøtt innhold hos Geocities. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hadde selv en av mine første websider der mens jeg holdt på å eksperimentere med web i år 2000. Mye .gifs og reklame preget geocities. Begynte fort å hate sider laget der ettersom det var dårlig kvalitet, men nå blir et lite kapittel i netthistorien avsluttet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Selv om mange hater geocities, det er et lite stykke internetthistorie som går tapt. Lenke til kommentar
Yoshi187 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 første websida jeg lagde online, får vel ta backup av den før de legger det ned :!: Lenke til kommentar
Catus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ahhh min første hjemmeside er i 96... trist men sånn er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå