Gå til innhold

Søknad om å ta lappen

toy_man

Anbefalte innlegg

Tenkte å ta teorien sist fredag. Men da tok dem ikke inn drop-in. Men da spurte dem om alt var i orden med søknaden. Og da tenkte jeg bare "what?". Mener dem den søknaden om at du får lov til å ta lappen? Og hvordan sjekker jeg om alt er i orden med den?

Eneste jeg har fått brev om er at dem har mottat min søknad og at den har blitt sendt til politiet for rutinemessig vandelssjekk. Men har ikke hørt noe mer etter det (lenge siden jeg fikk det). Så da er alt i orden?

Jeg trenger bare å ha med godkjent legitimasjon når jeg skal ta teoriprøven? Trenger ikke å ha noe bevis på at alt er i orden med søknaden?

En annen ting jeg også lurer på er synstest. Bruker linser, jeg trenger vel ikke å ha med optiker-/legeattest når jeg skal ta synsprøven? Trenger vel bare å ha linser på? ;)

Huff veien til billappen er så forvirrende :s

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antar at trådstarter har levert denne søknaden, følg da linken over og tykk på status søknad. Du får da opp et felt der du må legge inn et referansenummer, det har du nok i det brevet du mottok. (Ellers trykk på glemt referansenummer).

Søknaden må være godkjent før du tar teoriprøven, og bruker du briller/ linser trenger du optikerattest. Har du ikke godkjent, så spør om hvorfor. Denne søknaden er gyldig i 6 månder tror jeg det var.

Lenke til kommentar

Bare glem det. Så ikke det at det var for søknad. Og ikke sjekke søknaden. Da er det kanskje ikke så rart.

Ringt å fikk ref.nummer med står at det er feil. Så får prøv igjen.

Hmm brevet jeg fikk har dato 25/9-08. Det vil si at søknaden er gammel? At jeg må sende inn en ny?

Hun jeg snakket med sa at den hadde blitt sendt på nytt til politiet i februar. Så da er den ingen fare med den.

Sikker på at jeg må ha optikerattest? Bare lurer fordi at står at jeg må ta synstest hvis jeg ikke har innlevert optiker-/legeattest. Noe jeg ikke har. Men jeg må fremdeles ha med optikerattest?

Endret av toy_man
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...