konduktans Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 I dag ble en elev arrestert på skolen min fordi han truet med å sprenge kantina. Det passa meg fint, for da slapp jeg basistime med min forferdelige kontaktlærer Synspunkter om saken? Må si at jeg overraskende nok er veldig lite berørt av saken... http://www.oa.no/nyheter/article4289042.ece Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Han er nå en jævla smartass som burde skjønne hvor alvorlig politiet tar slikt i disse dager. Han går jo på vidergående Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kan ikke ha vært vanskelig å identifisere den skyldige når man først vet at det er en elev - de trengte bare å finne den som er verst i rettskrivning. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Hvis det er han jeg tror det er, så er han vel ikke helt mentalt frisk. Og da er det ikke helt greit å forstå slike vanskelige ting Tviler sterkt på at de finner noen bombe, og det gjorde politiet også(snakka med dem på telefon). Håper han må betale lønna og bensinpenger til alle politimennene og -kvinnene som måtte bruke tida si på å leite etter den bomben som ikke finnes. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 det kåmer til å gå av en bombe i kantina i dag åp gjøvik videregående skolle den vill dreppe alle syndere og de stygge den er allerede lagt ut på plassen sin gled dere!! hahahaha" Haha. :!: Vel, flott at de tok det seriøst. Men redd det blir "ulv! ulv!" til slutt. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Helt klart. Tror ikke det koster staten rent lite å sende "tha bombsquad" fra selveste Christiania. Så det blir nok en finfin bot som foreldrene til "gjerningsmannen" må betale. Noen som veit hvor mye en sånn e-post koster felleskapet? Men forøvrig. Det er ganske mange stygge personer og syndere på skolen. Kanskje en opprydning hadde vært på sin plass? For the record, det var TULL, så ikke kom og anklag meg for å være ansvarlig for trusler om "den store Gjøvik-massakren"!!! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Sinnsykt kul! Blir sikkert moro på skolen i morra, for da går sikkert nesten alle timene med til å diskutere det som skjedde i dag Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kan ikke ha vært vanskelig å identifisere den skyldige når man først vet at det er en elev - de trengte bare å finne den som er verst i rettskrivning. Enten er han dritsmart der han leker dum. Med sine skrivefeil (ser ut som han har skrevet i hu og hast) så greier ikke politiet og skape den riktige profilen... Men too late now... Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 det kåmer til å gå av en bombe i kantina i dag åp gjøvik videregående skolle den vill dreppe alle syndere og de stygge den er allerede lagt ut på plassen sin gled dere!! hahahaha" Han fortjener klekkelig bot + nedsatt norskkarakter. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Åh herregud... storm i et vannglass. Sløsing av politiets ressurser. Hysterisk krampaktig patetisk. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Åh herregud... storm i et vannglass. Sløsing av politiets ressurser. Hysterisk krampaktig patetisk. Storm i et vannglass ja, men politiet må ta det seriøst uansett. Dette er en alvorlig trussel, uansett hvem som står bak. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Alt er skrevet feil bortsett fra "Allerede" monkey buisness... Er fra like ved Gjøvik btw Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 med mindre han lager en gjødselbombe så ville jeg ha tatt livet med ro Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 monkey buisness... Jeg klistra nettopp et merke som det står monkey business på på russebuksa mi. Hva betyr det egentlig? med mindre han lager en gjødselbombe så ville jeg ha tatt livet med ro Gjødselbombe? Tell me more. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 tviler man kan kjøpe tnt eller annet eksposiver, så om han skulle sprenge skolen må han enten ha kontakter som kan kjøpe sprengstoff (lite sannsynlig). eller han kan samle opp enn masse kunstgjødsel og lage en bombe ut av det (lite sannsynlig også siden man må ha tillatelse for å kjøpe i store mengder) Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 MacGyver daaa, han kan lange store bomber med små ting Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Det skal da en relativt stor bombe til for å sprenge et rom på 100 kvm. Skjønner ærlig talt ikke hvordan han skulle ha fått smugla inn den. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Det skal da en relativt stor bombe til for å sprenge et rom på 100 kvm. Skjønner ærlig talt ikke hvordan han skulle ha fått smugla inn den. Hadde det vært ekte ville han laget bomben i kantina. Masse bakepulver og vann EDIT: Og den skal visstnok drepe alle de stygge... Endret 28. april 2009 av Latterkongen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 En 17-åring meldte seg selv til politiet etter at at skoleevakueringen ble kjent gjennom media. Han forklarte at trusselen var ment som en spøk. gah.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå