EinarEriksen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det er mye som gjenstår før Sony Ericsson lanserer sin egen Android-mobil. Les mer Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hmm. Ingenting å vente på. Jeg vet hva som skjer når SE komer med Andriod. Telefonene kommer til å mangle 3.5 mm jack, edge og endel andre irriterende mangler. De er seg selv lik. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) alle nyere SE telefoner har hatt både UMTS og EDGE, etter hva jeg husker. C702-en jeg har her har det i hvertfall. jack-inngang er en smaksak. jeg kjøpte meg A2DP-hodesett for å slippe å rote med ledninger hele tiden... Endret 27. april 2009 av hobgoblin Lenke til kommentar
meastp Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det hadde vel vært mer spennende om de gikk for LiMo (Linux Mobile)? Jeg ønsker meg i hvert fall en, med qwerty-tastatur som G1'en, bluetooth, wifi og gps... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 er det ikke limo som ligger i bunn for android, bare at google har valgt å stable ett java grensesnitt oppå? Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hmm. Ingenting å vente på. Jeg vet hva som skjer når SE komer med Andriod. Telefonene kommer til å mangle 3.5 mm jack, edge og endel andre irriterende mangler. De er seg selv lik. Syns sony ericsson sin overgang eg genial jeg. Kan hørre musikk i fav.headsettet og samtidig bruke det som handsfree.. ringer det trykker du på knappen. Samtidig går det ann å lade mobilen når du hører musikk fra den.. :DDD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg