turb0man Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Er det noen som vet hvordan jeg kan få kopiert lyd og musikk fra spill? Evt.er det et spesielt program jeg må bruke? Tenkte jeg skulle få lagret en lydfil med bakgrunnsmusikken og lydeffektene til Sof2 MP Noen som vet om det er mulig? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 For stor avatar - Ulovlig Animert avatar - Ulovlig Stygg avatar - desverre lovlig. Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Avataren din var heller ikke så veldig tøff den heller:grumpy: Noen som har peiling på spørsmålet mitt? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Turboman: smetho var kanskje ikke snill med deg, men det smarteste ville antagelig være å fjerne den avataren din før en moderator ser det. Nei, jeg har dessverre ikke et svar på spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 likte avataren jeg, litt vanskelig å se men er det ikke m16a2/a1? eneste jeg kommer på er å bruke en minijack-minijack kabel ifra minidisc til pcen så sette den på opptak mens du spiller. Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Thank you, skal prøve det Stemmer at det er en M16 ja Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hvis du har et Sound Blaster kort skal det følge med et program som heter Recorder, som kan ta opp lyd som spilles av gjennom høyttalerne. Prøv det! Ellers kan du jo prøve google.com. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Advarsel: Fjern avataren eller mist mulighet for avatar, enkelt å grett. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Lett litt rundt etter lydfiler (wave/mp3) i spillmappa, pleier og ligge der. Finner du ikke noe der får du prøve å søke i kazaa. Der ligger det themes til mange kjente spill. (Ja, dette er lovlig fordi det er musikk, og dessuten eier du vel spillet? ) Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hvorfor leke med skjebnene? Du har fått klar beskjed om at den avatern er ulovelig, så fjern den. Ellers så er det ofte slik at de som lager spill kamuflerer musikken som andre filer med spesielle kodecer. Men du kan jo se om den musikken du ønsker ligger her. Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Fonøyd nå, eller? Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 om du bare skal ha skyte lyder er dt vel ikke noe problem å skaffe det på internett... google eller kan du jo bruke noe så enkelt som lydinnspillings værktøet i win. du må bare skru om på innspillings greiene i volumkåntråleren Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Tenkte jeg skulle få laget en lydfil med musikken, lydeffektene og talekommandoene fra Soldier of fortune 2 fra map'en Col2 og legge det ut på hjemmesiden til klanen vår Tror det kunne blitt litt kult Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå