Cleaf Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vel, som noen sikkert har fått med seg så skal jeg bestille meg deler til ny PC. Tenkte på å omgå Komplett denne gangen pga. forrige runde med retur som bare ble tull... Er interessert i å samle alt på en butikk pga. frakt osv. Lurte på hvordan Amentio behandler kunden dersom det er noe feil, går det raskt? Er de medgjørlige eller like stae som Apple (de fleste som har vært i sak med Apple vet at de er ikke noe enkle å ha med å gjøre)... Er leveringstiden OK, eller er det veldig tregt? Anbefales en annen nettbutikk eller har dere andre ting dere vil dele om Amentio? Takker på forhånd. Lenke til kommentar
Bazoom Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Jeg har brukt de ca 6 mnd (utstyr til kontor primært), og har ikke noe å klage på. Rask levering, grei kundeservice. Har riktignok bare hatt noen småproblemer som ikke har vært vrient å rette opp. Synes de har gode priser, og greit utvalg. Bruker de fortsatt, og kommer til å gjøre det i fremtiden. Endret 27. april 2009 av Bazoom Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kan være greit å se litt i forumet. Ligger litt ned på siden... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1078663 Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Ja, jeg så den tråden, leste litt fort gjennom den men syntes ikke jeg fant svarene jeg ville ha. Lenke til kommentar
tilterje Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Har handlet mye hos amnetio og har forsåvidt lite å klage på. Det eneste problemet jeg noengang har hatt, var at jeg fikk ett hovedkort med feil. Da måttte jeg sende kortet til ett servicested i sandefjord for testing. De fant ikke ut av det og sendte kortet videre til fabrikk et sted nede i europa for videre testing. De fant heller ikke ut av det, men sendte nytt kort tilbake til sandefjord, som igjen sendte det til amentio, som igjen sendte det videre til meg. Posten tar jo som kjent tid og det tok derfor hele 2 måneder fra jeg sendte kortet til jeg fikk ett nytt i retur. Veldig irriterende for meg, men kan nok ikke skylde på amentio for dette. De var hele tiden behjelpelig og purret på de ulike servicestedene underveis. Vil tippe at dette er slik det fungerer for flesteparten av nettbutikkene (dvs de som ikke har egne lagre) Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Har ikke noe å utsette på amentio. 1 retur på et doa produkt, gikk smertefritt. Var noe treg på support via mail, 3-4 virkedager. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) No er eg rimelig dritt lei. Bestilte 25.02.2009, og har endå ikkje fått alt. Dei skulle sende i 3 kolliar, og eg har fått 2 av dei. Eg har så klart kontakta dei og spørt kva som er gale, og då sa dei at dei ikkje hadde hovudkortet på lager, og dei skulle kontakte leverandøren for å høyre om hovudkortet fortsatt var i produskjon. Dette er ei stund sidan no, og dei har ikkje kontakta meg. Kor lang tid skulle dette ta? Har kontakta dei igjen, men har ikkje fått svar på 2-3 dagar. Er lei av at det er eg som skal ta kontakt heile tida, sugen service. Det minste dei skulle gjort var å tilbudt meg eit alternativt hovudkort! Frå komplett, datakjeden og netshop får eg iallefall det eg har bestilt. Endret 28. april 2009 av Scarn Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Litt blandete opplevelser, det er jo vanlig, men at de ikke klarer å skikke ut en vare er for dårlig etter min mening... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Har bare utmerket erfaring. Hadde en Hitachi-disk som feilet. Sendte mail og fikk svar på dagen. Hele prosessen tok ca. 1 uke, og jeg fikk en ny disk. Ikke en lik riktignok, men en Samsung. Jeg syns dog det er greiere at de erstatter med et lignende produkt (de tilbød også penger tilbake), heller enn å vente på at de skal få likt produkt på lager. Et lite tjuvtriks: Send mail først, for så å ringe noen timer senere. Da henviser du til mailen over telefon, og hele skjiten går mye raskere Jeg anbefaler Amentio på det sterkeste. Lenke til kommentar
SpecR Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg vil også anbefale Amentio. Svært gode priser og service. Hvis det er noe du lurer på er det bare å ringe dem. Kjempehyggelig kundestøtte. Lenke til kommentar
Gandax Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Ut i fra det jeg har lest er det lite problemer med amentio så lenge de har varene du bestiller på lager. Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 No er eg rimelig dritt lei. Bestilte 25.02.2009, og har endå ikkje fått alt. Dei skulle sende i 3 kolliar, og eg har fått 2 av dei. Eg har så klart kontakta dei og spørt kva som er gale, og då sa dei at dei ikkje hadde hovudkortet på lager, og dei skulle kontakte leverandøren for å høyre om hovudkortet fortsatt var i produskjon. Dette er ei stund sidan no, og dei har ikkje kontakta meg. Kor lang tid skulle dette ta? Har kontakta dei igjen, men har ikkje fått svar på 2-3 dagar. Er lei av at det er eg som skal ta kontakt heile tida, sugen service. Det minste dei skulle gjort var å tilbudt meg eit alternativt hovudkort! Frå komplett, datakjeden og netshop får eg iallefall det eg har bestilt. Du har ikke ventet lenger enn 8-9 dager. flere andre rundt på forumet som sikkert har ventet 1 måned på sine pakker. Slutt å klag! du har mottatt 2 av kolli pakkene. Det er ikke alltid amentio sin skyld at pakken din ikke kommer. POSTEN spiller en stor rolle i dette puslespillet også. Hvis det er så farlig, eller hvis du har så dårlig tid, så kan du vel heller avbestille dette hovedkortet fra amentio? case closed, finito, ferdig, done? Håper jeg ikke virket for sinna, men du har ikke så mye å klage over. andre har det værre! Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Du har ikke ventet lenger enn 8-9 dager.. Heh, får virkelig håpe han har fått pakken sin nå. Hvis ikke har han ventet i ca. et HALVT ÅR (!) noe jeg i så tilfelle ser på som svært beundringsverdig Bestilte et skjermkort og noe kjølepasta fra Amentio på lørdag, men ble litt skeptisk på erfaringene folk hadde i prisguiden. Det gikk vel dog mest på lang leveringstid. Endret 3. august 2009 av Komakino Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Du har ikke ventet lenger enn 8-9 dager.. Heh, får virkelig håpe han har fått pakken sin nå. Hvis ikke har han ventet i ca. et HALVT ÅR (!) noe jeg i så tilfelle ser på som svært beundringsverdig Bestilte et skjermkort og noe kjølepasta fra Amentio på lørdag, men ble litt skeptisk på erfaringene folk hadde i prisguiden. Det gikk vel dog mest på lang leveringstid. :O:O Jeg beklager virkelig.. jeg så feil på datoen, satt og tenkte: 25.07.09 mens det sto: 25.02.09 Nå er alt annerledes xD JEg håper virkelig at amentio skjerper seg på denne saken, og at du får det du har bestilt =\ HELT utrolig at du har klart å vente så lenge på dette. Håper det ordner seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå