Gå til innhold

Hvor mye er mine kontoer verdt?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har for tiden sluttet med wow pga jeg rett og slett ikke har tid til det lengere.

Jeg har spilt alt for mye wow i de siste 5 årene og har dermed fått jobbet mine characters ut på et godt nivå.

Uansett lurer jeg på hvor mye jeg kan få for mine 2 brukere:

Bruker 1:

Level 80 warrior, human female. hun har meste parten av beste dps gearet for en dps warrior på lvl 70. Hun har ful Valorous + andre beste epics for tanking pre-ulduar.

Hun har 4 deler av Valorous til Fury. Og Fult PvP epic gear. Hun har vært i en del "high guilds" og har god reputation på mange servere. Hun har INGEN transfer cooldown. Og har 17500 gull.

Bruker 2:

Level 70 Paladin, human female. hun har omtrent det beste tanking gearet på level 70. 6/8 deler Tier6, og fult epic sett for healing og retribution. Hun har god reputation på servere, og har en Armani Warbear. Som nå er UMULIG å få tak i. Hun har også 200 gull.

Level 70 warlock, human female. hun har bare level 70 epics fra Tier4 content. Men hun var som regel grinderen min. Hun har rundt 800 gull.

Også har bruker 2 Wrath of the Lichking og begge charsa er halveis til 71.

Noen som vet hvor mye jeg kunne fått for dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Konto 1:

1000 kroner kanskje? Ikke vet jeg, men Valorous er jo ikke det beste gearet lengre, og du har kun en verdifull character.

Konto 2: 500 kroner-ish. Sjeldne mounts eller ikke, t6 eller ikke, low level chars er ikke noe verdt. En som vil kjøpe en konto kjøper ikke chars for å levle, det er akkurat derfor han kjøper en acc, sant? For å slippe å levle?

Lenke til kommentar

Bare gullet på konto 1 er verdt rundt 1000-1200 kroner.

Jeg tror nok du kan få rundt 2000 kroner for det pga det. Men gjelder å treffe på "rett" kjøper da:) Har du f.eks noen skjeldne mounts eller andre ting? Exalted med mange northrend factions?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...