Nikolas (RacingRox) Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hei. Gjelder en acer maskin med Windows XP. Etter at jeg installerte mobilt bredbånd fra telenor på denne virket ikke den vanilige internett tilkoblingen. Jeg brukte da denne til og koble meg til internett, vanlig tråløst og mobilt. Men etter som det mobile bredbåndet er ødelag så valgte jeg og avinstallere Telenors mobile bredbånd. Jeg har ikke siden kunne koblet maskinen på internett da den vanlige tilkoblingstjenesten ikke finner noe nettverk. Noen som kan hjelpe?:S Lenke til kommentar
warhaug Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 -prøvd å reinnstallere programvaren som følgte med nettverkskortet ditt? - hvis ikke d går kan du prøve å deaktivere passordet til d trådløsenettet se om dette går og så sette på passord ijenn hvis du får kontakt da -prøvd å koble opp med ledning? hvis ikke prøv det. hvilken ruter bruker du? Lenke til kommentar
Nikolas (RacingRox) Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Bruker et modem med innebygd ruter fra telenor. Men gjelder også nettverk på skolen o.l. Har ingnen programvare til nettverkskortet. Lenke til kommentar
warhaug Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 prøvd å oppdatere driverene til nettverkskortet? hvis du kan finne ut navnet på kortet kan du gå på hjemmesiden til produsenten å laste ned drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå