Gjest Guest_gjest_* Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Eg har ingen fetish sjøl men er ikke bare det eg vil sette i fokus her, vil ikke at folk skal ta det for persnolig, men da kan du skrive som gjest slik eg har valgt eller ikke skrive:P Eg liker enkle ting egentlig. Bli sugd, slike dama mi på fitta... aldri sett noen skjelve mer:P.. pulle.. har ingen spesielle stilinger. så lurte på noen favoritter.. bare for å prøve. elske å bare like å kose me dama mi før og etterpå beste som fins, ish... Lenke til kommentar
pwned Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 gammel er du egentlig? det meste er deilig.. liker tiden etter sex, da man bare ligger der tulla inn i hverandre og chiller ^^ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 gammel er du egentlig? Jeg gjetter såpass ung at han ikke har hatt sex enda Lenke til kommentar
pwned Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 mm.. synes litt synd på dama som må holde ut med all den pullingen Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Også skal vi få litt liv i denne da Håndjern, blindfolds, kloring, biting, smådasking.. O.s.v. i samme regla.. Er det bra nok Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Sove, kose med jente (og alt det måtte føre med seg). Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg liker egentlig alt jeg gjør i senga jeg... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg liker egentlig alt jeg gjør i senga jeg... Du sier noe der. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Tja. Å stå opp er noe dritt da. Det gjør man jo i senga. På en måte. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Trikset er å rulle ut av senga, for så å stå opp (gjør at du ikke får negative følelser i forhold til den) Endret 30. april 2009 av pwned Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Trådesn stenges derfor. MVH KVTL Endret 30. april 2009 av KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg