Brouwer Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hei folkens! I det siste har jeg spist veldig mye hamburger meny med pomfrites. Det er skikkelig feit go burger og digge pomfrites. Det føles ut som fingerne mine har blitt tjukkere. Kjenner meg ikke noe feitere i kroppen ellers, men fingerne minner meg om pølsefingre. jeg tror ikke jeg hadde så feite fingre før jeg begynte spise masse hamburgere. Når jeg spiser hamburger meny så pleier jeg bruke fingere. kan det hende at siden fingerne utsettes for mye fett at de "svulmer" opp og tar inn fettet? Det høres jo logisk ut? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Når du eter usunn mat uten å være fysisk aktiv legger du på deg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hah, denne var litt morsom. Placebo vill jeg tro. Da er jo bodybuildere feite siden dem smører seg i olje før dem skal på scenen Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Er ikke mulig at fettet kun legger seg i fingrene Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Nei, men det er mulig at det er der han merker det først. Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Hah, denne var litt morsom. Placebo vill jeg tro. Da er jo bodybuildere feite siden dem smører seg i olje før dem skal på scenen Stemmer ikke det da? Bodybuildere trener mye og da gjør det vel ikke så mye om de får ekstra fett på seg. de gjør det om til muskler når de trener. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Nei, det stemmer ikke. Muskler blir ikke til fett heller! Sett deg litt mer inn i dette. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hah, denne var litt morsom. Placebo vill jeg tro. Da er jo bodybuildere feite siden dem smører seg i olje før dem skal på scenen Stemmer ikke det da? Bodybuildere trener mye og da gjør det vel ikke så mye om de får ekstra fett på seg. de gjør det om til muskler når de trener. Det du tenker på er vel bulk og deff, kalorioverskudd og kaloriunderskudd. Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Hah, denne var litt morsom. Placebo vill jeg tro. Da er jo bodybuildere feite siden dem smører seg i olje før dem skal på scenen Stemmer ikke det da? Bodybuildere trener mye og da gjør det vel ikke så mye om de får ekstra fett på seg. de gjør det om til muskler når de trener. Det du tenker på er vel bulk og deff, kalorioverskudd og kaloriunderskudd. jeg tenker på fettet som er på hamburgern og pomfriten. Det er vel bare overskudd kalori i hamburger. man blir jo tjukk av det.... Er det mye fett i grillkrydder? det er vanskelig å få av fingrene også. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Fettet går ikke igjennom huden å legger seg i fingrene, så enkelt er det. Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Fettet går ikke igjennom huden å legger seg i fingrene, så enkelt er det. jeg tror ikke du skjønner. det er fingrene som har blitt større etter at jeg har fått fett på dem. endring: jeg har sluttet å spise hamburger med fingrene. bruker nå kniv og gaffel uansett hva som stemmer angånde fett på fingerne Endret 27. april 2009 av Heatley15 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ja jeg forstår det, men det er ikke pga. at fettet du har hatt på fingrene har gått igjennom og lagt seg på innsiden. Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Ja jeg forstår det, men det er ikke pga. at fettet du har hatt på fingrene har gått igjennom og lagt seg på innsiden. Hvordan kan du være sikker på det? Fettet blir ikke borte helt uten videre. jeg pleier vaske henda etter jeg har spist og er fettete på henda men da går ikke alt fettet av. fettet må jo bli av et sted... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Herregud, at jeg ikke la merke til at trådstarter er et troll. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Herregud, at jeg ikke la merke til at trådstarter er et troll. troll :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå