Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hamburger finger problem

Brouwer

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

I det siste har jeg spist veldig mye hamburger meny med pomfrites. Det er skikkelig feit go burger og digge pomfrites.

Det føles ut som fingerne mine har blitt tjukkere. Kjenner meg ikke noe feitere i kroppen ellers, men fingerne minner meg om pølsefingre. jeg tror ikke jeg hadde så feite fingre før jeg begynte spise masse hamburgere.

Når jeg spiser hamburger meny så pleier jeg bruke fingere. kan det hende at siden fingerne utsettes for mye fett at de "svulmer" opp og tar inn fettet?

Det høres jo logisk ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hah, denne var litt morsom. Placebo vill jeg tro. Da er jo bodybuildere feite siden dem smører seg i olje før dem skal på scenen

Stemmer ikke det da? Bodybuildere trener mye og da gjør det vel ikke så mye om de får ekstra fett på seg. de gjør det om til muskler når de trener.

Lenke til kommentar
Hah, denne var litt morsom. Placebo vill jeg tro. Da er jo bodybuildere feite siden dem smører seg i olje før dem skal på scenen

Stemmer ikke det da? Bodybuildere trener mye og da gjør det vel ikke så mye om de får ekstra fett på seg. de gjør det om til muskler når de trener.

Det du tenker på er vel bulk og deff, kalorioverskudd og kaloriunderskudd.

Lenke til kommentar

Det du tenker på er vel bulk og deff, kalorioverskudd og kaloriunderskudd.

jeg tenker på fettet som er på hamburgern og pomfriten. Det er vel bare overskudd kalori i hamburger. man blir jo tjukk av det....

Er det mye fett i grillkrydder? det er vanskelig å få av fingrene også.

Lenke til kommentar
Fettet går ikke igjennom huden å legger seg i fingrene, så enkelt er det.

jeg tror ikke du skjønner. det er fingrene som har blitt større etter at jeg har fått fett på dem. :p

endring: jeg har sluttet å spise hamburger med fingrene. bruker nå kniv og gaffel uansett hva som stemmer angånde fett på fingerne

Endret av Heatley15
Lenke til kommentar
Ja jeg forstår det, men det er ikke pga. at fettet du har hatt på fingrene har gått igjennom og lagt seg på innsiden.

Hvordan kan du være sikker på det?

Fettet blir ikke borte helt uten videre. jeg pleier vaske henda etter jeg har spist og er fettete på henda men da går ikke alt fettet av. fettet må jo bli av et sted...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...