Gjest Harley Quinn Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Finnes det et enkelt program som gjør at man kan få bilder rett opp på pc når man tar de? Har tenkt til å ta noen bilder for en nettbutikk som jeg skal sette opp og å ta bilder av mennesker og klær blir litt enklere om bildene kommer på pc med en gang istedenfor på kamera hvor man ikke ser alle feilene. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jadå, eit slikt følgjer med kameraet. Lurer på om det er EOS Utility det heiter. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Eneste jeg fikk opp var det her: d400.bmp Kom ikke opp noe mer selv om jeg tok bilde.. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 D400 har kanskje ikke live view? Isåfall tror jeg ikke det går. På mitt 1000D har man en knapp nederst på det bildet du viste der man må aktivere funksjonen, men såg den ikke på bildet ditt. Lenke til kommentar
XYG Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 400D har ikke Live view. Live view lar deg se forhåndsvisning som et videokamera i den store display skjermen. Som nevnt, kan du jo koble det til datamaskin og starte EOS Utility, så skal det jo gå an å se forhåndsvisning på dataskjermen. Tror jeg. Se eventuelt etter oppdateringer på www.canon.no. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg kan få opp den boksen det er link til her oppe, og så kan jeg evt gå inne på programmet rett etterpå, men jeg får ikke tatt bilder og så sett bildet på skjermen. Lenke til kommentar
ahaf Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Eneste jeg fikk opp var det her: d400.bmp Kom ikke opp noe mer selv om jeg tok bilde.. Du er riktig sted. prøvde du å klikke på den runde kamera knappen i skjermbilde? Da skal kamera ta bilde og overføre til PC. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Eneste jeg fikk opp var det her: d400.bmp Kom ikke opp noe mer selv om jeg tok bilde.. Du er riktig sted. prøvde du å klikke på den runde kamera knappen i skjermbilde? Da skal kamera ta bilde og overføre til PC. Når jeg trykker på knappen så tar den bilde og det er det.. Ikke noe mer kommer opp.. Lenke til kommentar
ahaf Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Når jeg trykker på knappen så tar den bilde og det er det.. Ikke noe mer kommer opp.. Ok, da må du se litt på oppsettet i programmet. Du skal kunne sette både vilken mappe bildet skal overføres til og vilket program som skal startes når bilde er overført. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Når jeg trykker på knappen så tar den bilde og det er det.. Ikke noe mer kommer opp.. Ok, da må du se litt på oppsettet i programmet. Du skal kunne sette både vilken mappe bildet skal overføres til og vilket program som skal startes når bilde er overført. Takk for hjelp, skal få sett på det når jeg kommer hjem i kveld. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Når jeg trykker på knappen så tar den bilde og det er det.. Ikke noe mer kommer opp.. Bildet kommer vel ikke opp automatisk tror jeg. Det bare lagres i en mappe på datamaskinen. Lenke til kommentar
ahaf Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Bildet kommer vel ikke opp automatisk tror jeg. Det bare lagres i en mappe på datamaskinen. Bildene kommer opp automatisk dersom du i Settings, under fanen "Linked Software" setter opp hvilket program som skal startes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå