UniQueKakarot Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hei! Jeg er på jakt etter Termisk Pasta, men er ikke sikker på hvilken type jeg skal velge. Kan noen komme med råd om hvilken av de variantene som er som det er lurt å satse på? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Arctic Silver 5 er et vedig bra alternativ. Lett å påføre, og ytelse i topklassen. Ice Diamond skal visstnok være bra, men utifra det jeg har hørt vrien å få både av og på. Ellers er pastaene fra både Noctua og OCZ OK Jeg anbefaler Arctic Silver 5 Lenke til kommentar
UniQueKakarot Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Takk for svar! Da blir det vel muligens så jeg går til innkjøp av Arctic Silver 5 da. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 For å få en litt grei pris vil jeg anbefale å handle herfra : http://www.chilledpc.co.uk/shop/index.php?...ded2f6349a0e859 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Arctic Silver eller OCZ Freezer som er å få tak i i Norge, ellers anbefaler jeg Coollaboratory. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Er det noe poeng at det skal være tilgjengelig i Norge? Edit: Leif Endret 27. april 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Mange ønsker å bestille fra norske nettbutikker, og da er det greit å nevne at sistnevnte ikke er å få tak i i Norge... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Major EDIT: Misforstod hva Eksentron mente. Handling fra utenlandske nettbutikker gir lavere pris, raskere levering og bedre service. Endret 27. april 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
UniQueKakarot Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Er ikke ett must at det er i norge nei. Og sier ikke nei takk til lavere pris. SÅ det kommer ann på om det blir bestillt fra Chilled Pc. Lenke til kommentar
freonor Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Bestille smådeler fra utlandet er poengløst :S Koster vanligvis mer i frakt og kompenserer for prisforskjellen. AS5 er et godt valg. MX-2 hvis du insisterer på utlandskjøp. Ceramique og diamond er visst gode også. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Feil. Det er faktisk billigere for frakt enn i norge, hvertfall fra chilled. Raskere levering er det og. Lenke til kommentar
freonor Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hva koster det fra chilled? Og raskere enn med en gang er vanskelig. Digital impuls selger pasta. Evt. om du ikke er rundt oslo så er det flere norske butikker som sender på dagen. Da er den framme dagen etter... Vanskelig å slå når den skal til Norge fra utlandet først. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 15 kroner frakt. 30 kroner for pastaen. Leveringstiden ligger på ca 3-4 dager, noe som er like raskt/raskere enn flere norske nettbutikker. Jeg bor i Bodø, så leveringstid til østlandet kan jeg ikke si noe om. Lenke til kommentar
freonor Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Da må du være spesifik. Jeg får ofte levert ting fra nettbutikker. Er det på lager sendes det ofte samme dag og jeg har det dagen etter. 3-4 dager er da 300-400% økning i tid. Hvis prisen er 15kr for frakt er det da veldig bra. Da blir den sendt som brev antar jeg. Uten mulighet til å spore? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Kommer jo ann på hvor i landet du bor. Her oppe i nord får jeg ikke en pakke som sendes fra Oslo før det har gått 4 dager. Et brev tar muligens litt mindre tid (3 dager). Har ved flere anledninger kjøpt ting fra Chilled på samme tidspunkt som jeg har kjøpt ting fra komplett, amentio etc.. Gjett hvilken som bruker å komme først... Lenke til kommentar
freonor Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Da stemmer det nok for de som ikke bor sentralt i forhold til omfordelingssentralene mtp. lokasjonene til butikkene, men for de 2-3 millionene menneskene som bor rundt/nærme vil det være raskere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå