Hvem Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hei, nå var alt klart til bestilling da et nytt spørsmål oppstod. Jeg lurer på om alle delene passer inn i kabinettet. Her er oppsettet mitt. Med kabinett. Takk for svar! Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Korleis redigeringsprogram brukar du? (Eg ville valgt nVida GPU pga. PhysX og CUDA ) Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Skal tenke på det! Men jeg trenger fremdeles svar på spørsmålet mitt folkens (regn med den gpu'en jeg har satt opp). Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Men jeg trenger fremdeles svar på spørsmålet mitt folkens (regn med den gpu'en jeg har satt opp). Ikke for å være sur, men hvorfor skal andre ta på seg jobben med å regne ut om disse komponentene passer i kabinettet, når du kan gjøre det selv? Du kan vanligvis finne eksakte størrelser/mål på produsentens hjemmeside Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 (endret) jeg håpte på å finne noen som har kabinettet selv, og jeg har ikke så mye peiling selv så jeg hadde nok ikke fått det til uansett. MEN! jeg skal prøve! EDIT: Fant ut at kabinettet har støtte for 9.6" GPU, betyr dette at Sapphire HD4890 passer i kabinettet? Endret 28. april 2009 av eystein94 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 9.6 inch = 24.384 centimeter Sapphire 4890 er vel 24,1 cm. så det skal gå Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Jippi! Da er det eneste som gjenstår å bestille! Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå