guilty412 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 eg våknet idag etter og ha sovet i 6 timer. på ryggen ( tror eg da) og venstre hånden føltes extremt rar. de 3 venstre fingrene trode eg da hadde " sovna". så eg reiste meg og beggynte og streke og bøye på dem for og " vekke" dem igjen noe som ikke fungerte. de kjennes ikke rare når de er iro. men når eg beveger på dem kjennes de ut som om de sover de er litt kaldere en normalen. gjør ikke vondt bare aldrig vært sån før. eg har hat diabetes type1 i 10 månder no . godt regulert har i de siste fått extreme eksems utbrudd på venstre hånd. ( oppå hånden litt på siden) håpere dere forstår hva eg mener med "sover" har vært sånn i 2 timer no takk for svar! Lenke til kommentar
TechTiger Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Har opplevd det samme selv flere ganger. Går som regel over i løpet av dagen. Så hvis det vedvarer mer enn det ville jeg tatt en tur til legen. Lenke til kommentar
guilty412 Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 hjerteligg takk. men vis det ikke går over. hva kan det da være? Lenke til kommentar
TechTiger Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Mest sannsynlig døde nerveceller/tråder. Men det er en smertefull og drøy prosess (opplevd det også) så jeg tviler på det. Lenke til kommentar
guilty412 Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 har ikke opplevd noe som helst smerte i fingrene så kan ikke være det Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Siden du har diabetes så ville jeg vel tatt en tur innom legen hvis jeg var deg....Bestandig greit og få sjekket slikt opp snarest...Tviler vel på at det er så mange legene her på forumet som kan gi deg en diagnose på problemet dit....Nei, det koster så lite og være føre var så ta deg en tur til legen du.... Lykke til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå