Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

danse på fest :(

Gjest intressert

Anbefalte innlegg

Må si meg enig med WillyWanker her. Spør jenta du liker på festen til å lære deg å danse. Skaper samtaleemne, fjerner det høytidelige, gjør det morro, OG skaper kroppskontakt som Demantios sier.

Det er jo en win/win(/win/win?)-situasjon. :)

Hvis ikke kan du begynne som Will Smith i dette klippet fra Hitch. Der hvor han sier "this is home". Mer basis trenger du ikke. :) Resten lærer du deg på dansegulvet, og av dama som skal lære deg å danse. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Masse bra tips i denne tråden,

Dette klippet er gull. Spol til 2:20 og 4:55. Dette er er hvordan din average ungdom danser per idag. Kanskje ikke like ekstremt, men trampe-movsene på 4:55 er noe nesten alle gjør. Bare ta en titt på tryvannsvideoene fra russetiden forrige helg.

IKKE SPØR EI JENTE DU LIKER OM Å LÆRE DEG Å DANSE AV HENNE HAHAHA.

*Snip*

@Loffer, jeg tror du kan finne verdifulle tips her også. ;)

Men du har rett, ikke spør 'jenta du liker' om hun kan lære deg å danse. Spør vennene hennes. Mye smartere. :D

@OP,

Skaff deg et speil. Et HELFIGUR speil. Topp til tå. Det er viktig å se hva du gjør fra "utsiden", for det er sånn andre ser deg. Folk flest er ikke bevisst på kroppspråket sitt, eller hvor stor kroppskontroll de har. Når du har et speil er det bare å ta et par søk på youtube eller google for dancemove-tutorials, og begynne å øve. Det burde ikke ta deg FOR lang tid før du er way beyond skillen til de fleste der ute.

Sunt er det også.

Lykke til.

V.

Lenke til kommentar
TS, ikke gjør dette. Du framstår trolig som en bajas som er drita full. No offence loffer, kan hende det funker for deg av en eller annen grunn. Allikevel vil nok gjennomsnittsgutten bare drite seg ut om man oppfører seg slik på en normal fest eller utested. Vet ikke hvor gammel du er, men bikker du over 20 tallet er det uten tvil en no go.

:roll:

For å sitte i sofaen og se på at andre har det gøy gjør deg til en kul fyr damer har lyst til å henge med på fest. Dans er som alt annet, man må bare prøve og feile før man blir god. Jeg er inne i den perioden selv, men jeg har iallfall blitt bedre enn når jeg startet.

Lenke til kommentar

Real G's don't dance :cool:

Men fra spøk til revolver; bare beveg deg i takt med musikken, se litt på hvordan andre danser, men ikke gutter som danser alene, sjekk ut en kar med ei fly dame. Lån litt moves her og der.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...