Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

danse på fest :(

Gjest intressert

Anbefalte innlegg

Gjest intressert

Hei

er blitt veldig intressert i jenter for tida, men aner ikke hvordan jeg bør danse på fest. mener ikke sånn über-show off men vanlig dansing (først i alle fall ;)).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan vise deg hvordan du ikke bør danse, i hvert fall.

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Forresten er det alltids smart å lure seg innpå med en sakte-dans, da kan man jo klenge og klemme litt :fun:

Lenke til kommentar
Hei

er blitt veldig intressert i jenter for tida, men aner ikke hvordan jeg bør danse på fest. mener ikke sånn über-show off men vanlig dansing (først i alle fall ;)).

Få jentene til å lære deg på fest, helt ei jente du like. Hun kommer bare til å si at le å kose seg me å se på deg å si at du e søt og så sier du det samme til henne å da gnistre det vettu, liv i lurve leiren for å si det sånn :cool:

Lenke til kommentar

Det enkleste er egentlig bare å sitte å se litt på hva de ute på danegulvet gjør. Etter å ha sett på dem et par sanger går du ut å gjør mye av det samme, bare se rundt deg mens du danser også, så du ser hva de andre gjør. Ikke se rundt deg som om livet sto på spill og herm til siste bevegelse, men gjør tilnærmet like ting.

Etter en liten stund (alt fra noen timer til noen fester) så går dette av seg selv. Et annet tips er å sette på musikk mens du er alene hjemme, og danse helt ut. Bare gjør alt du kan tenke deg. Så kan du gjøre det foran et speil, da ser du hva som ser greit ut og du føler deg konfortabel med. Bare øv, øv og øv. Eneste som hjelper. Tving deg til å danse, de fleste legger ikke spesielt merke til hvordan man danser uansett, såfremt det ikke er veldig spesielt. Så ikke tenk på at alle ser på deg.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

IKKE SPØR EI JENTE DU LIKER OM Å LÆRE DEG Å DANSE AV HENNE HAHAHA.

OK, du trenger ikke danse på fest i det hele tatt. The dancefloor is a trap.

Nei, men hvis du absolutt vil lære, ta det et kurs, ELLER, gjør som meg bare hopp vilt rundt som en galning, det er digg og alle legger merke til deg da! og for de som skal si at det er negativ oppmerksomhet, så er det ikke det, damene elsker det.

Lenke til kommentar

vist du må ta deg et kurs for å tørre å danse blir det for drøyt spør du meg. Veldig lurt å ta kurs vist du like å danse og føle det er noe du kan..:p men vist du vil gjør det bare for å få jenter er det bedre å bare spille gittar og evt. synge litt vist du kan det. jenter falle for det uansett:) har du ingen skills sånn så meg funker flørting best:D

Lenke til kommentar
Nei, men hvis du absolutt vil lære, ta det et kurs, ELLER, gjør som meg bare hopp vilt rundt som en galning, det er digg og alle legger merke til deg da! og for de som skal si at det er negativ oppmerksomhet, så er det ikke det, damene elsker det.

TS, ikke gjør dette. Du framstår trolig som en bajas som er drita full. No offence loffer, kan hende det funker for deg av en eller annen grunn. Allikevel vil nok gjennomsnittsgutten bare drite seg ut om man oppfører seg slik på en normal fest eller utested. Vet ikke hvor gammel du er, men bikker du over 20 tallet er det uten tvil en no go.

Lenke til kommentar
TS, ikke gjør dette. Du framstår trolig som en bajas som er drita full. No offence loffer, kan hende det funker for deg av en eller annen grunn. Allikevel vil nok gjennomsnittsgutten bare drite seg ut om man oppfører seg slik på en normal fest eller utested. Vet ikke hvor gammel du er, men bikker du over 20 tallet er det uten tvil en no go.

Sier meg enig med dette.

Er selv ingen danseløve, men når jeg er på dansegulvet stjeler jeg som oftest moves fra de rundt meg, og de er for fulle til å se at jeg danser som en ku i havsnød.

Kort sagt; Du har ingenting å være redd for, just go with the flow.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132

Gjer som meg på dansegolvet. Drit deg kraftig ut og gje faen i det andre synest! Må riktignok ha ganske høg promille først då..

Lenke til kommentar

Vel, jeg har aldri vært noe til danseløve, men dama mi er skikkelig glad i å danse.

Så for at hun skulle bli glad fikk jeg en av venninnene hennes, som er skikkelig god til å danse swing, til å lære meg litt og det funka ganske bra egentlig.

Så bare spørr en jente du kjenner/liker om hun kan lære deg og danse litt, det skader absolutt ikke å prøve det ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...