enurweb Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 (endret) WHO har oppgradert beredskapsnivået til nivå 5 av 6 ser jeg. Plutselig har man gjort helomvendig fra å ikke fraråde folk å dra til eksempelvis Mexico til å nå fraråde reise dit. Er vel bare et tidsspørsmål før man fraråder reise til USA også sånn som dette blir hypet opp over alt. En ting jeg lurer på er om man blir nærmest tvunget til å avlyse ferien er hva man får igjen av utlagte midler... Har jo forhåndsbetalt både fly, hotell, leiebil og en rekke inngangspenger i mange parker, broadwayshow osv osv. Det er snakk om ca 60 000 norske kroner jeg har lagt ut med VISA Gull over de siste månedene frem mot denne ferien. Arg, forbaska dårlig tidspunkt dette greiene kom på da! Endret 30. april 2009 av enurweb Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Korrekt prosedyre er å vente til UD advarer fra å reise dit man skal, så avbestille alt man kan og så ta alle tapene som er igjen på reiseforsikringen. Jo, mere man har planlagt og bestilt jo mere jobb blir det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Det er kun meksikanere som har dødd - og et dødsfall i USA - men også dette en meksikaner. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Det herjer jo fra før av "vanlig" influensavirus som kverker hundrevis av nordmenn vært eneste år, så statistisk sett så er det vel farligere å holde seg hjemme? Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Ser at Utenriksdepartementet opphever reisefrarådning til Mexico nå. http://www.dagbladet.no/2009/05/15/nyheter...luensa/6244573/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå