Admin'c Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Har audigy og det ahr vært mange moddede drivere, hva burde jeg laste ned? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 hvis du ikke er gamer: http://kxproject.spb.ru/ f.eks Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Har soundblaster audiogy platinum så jeg tror ikke jeg får med meg alle koblingene med den dessverre Har ingen noen moddede drivere å anbefale? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Og hva er lissom vitsen med "modda" drivere? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Og hva er lissom vitsen med "modda" drivere? kX-project driverne er iallefall bedre... :wink: Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 de skrur på muligheter creative hsr disablet Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 ingen som har noen tips? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 de skrur på muligheter creative hsr disablet Som f.eks? Noen nyttige? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Bedre lydkvalitet og du får nesten et audigy2 kort, audigy1 har disse funksjonene inni seg men creative vil få folk til å kjøpe nytt og jo fler endringer jo mer selger dem derfor har de ikke enablet dem. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Bedre lydkvalitet og du får nesten et audigy2 kort, audigy1 har disse funksjonene inni seg men creative vil få folk til å kjøpe nytt og jo fler endringer jo mer selger dem derfor har de ikke enablet dem. kan du gi meg noen referanser som sier det? høres interessant ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå