joaksle Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Har ett problem med skriveren.. har brukt skriveren mye før, men lot den stå litt til sides en liten stund.. en uke og to kanskje. Så prøvde jeg idag å koble den til fordi jeg skulle ta ut noen tegninger, men da gikk det ikke. Jeg sletta alt programvare, prøvde å innstallere på nytt, men det fungerte ikke. Gikk heller ikke å legge til skriver via kontrollpanel. Legger ved noen bilder og håper på hjelp! Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Prøvd å starte maskinen på ny da? Sjekk også instillingene, så den f.eks ikke står på stans utsrift eller lignende. Lenke til kommentar
joaksle Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Prøvd å starte maskinen på ny da? Sjekk også instillingene, så den f.eks ikke står på stans utsrift eller lignende. Har prøvd å restarte ett par ganger ja.. hvor finner jeg de innstillingene da? :/ Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Har du funnet ut av det forresten? Instillingene til det finner du ved å gå inn på overvåkningen eller ved å trykke på høyre knapp når du trykker på skiverikonet. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Finnes det noen ikon forresten? Så ut som alt var borte der jo... Endret 28. april 2009 av snillekim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå