IntelAmdAti Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 cs virker ikke igjen folkens , når jeg joiner en server hopper pcen ut i windows før jeg får begynt å spille. noen tips? Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Har det skjedd før siden du skriver igjen? I så fall hva gjorde du da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Reinstall av cs, og kanskje en installasjon av en ny skjermkortdriver? FS02 ville plutselig ikke virke hos meg, men etter en ny driver funka det strålende... Rart, det der med PC //sindre Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 reinstallerte nettopp cs, glemte som vanlig å ta backup av mapsne :x . samme feil igjen, men på lan virker det fint. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 nope, ingen brannmur. Lenke til kommentar
XP_man Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Håper noen koker deg levende!! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Håper noen koker deg levende!! vil du ha juling? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Cheating-Death innstallert da? Kan det hende du enten mangeler det eller ikke trenger den. Kan være at WON-serveren er nede,portene er blokket, noe feil med skjerminnstillingene,feil oppsett. Mange feil er. Enten søke fram og prøve/feile til det virker. Eller fomat C: Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 format c: er ikkje dumt Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Cheating-Death innstallert da? Kan det hende du enten mangeler det eller ikke trenger den. Kan være at WON-serveren er nede,portene er blokket, noe feil med skjerminnstillingene,feil oppsett. Mange feil er. Enten søke fram og prøve/feile til det virker. Eller fomat C: kan se om det er noe slikt, takker. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 jeg tror det er cheating death som gjør at det ikke virker, men noen servere krever jo CD, så jeg trenger å få fikset cd igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå