jules8 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Jeg vurderer å kjøpe en Blackberry Bold 9000, på internett fra USA. Men jeg er usikker på om den vil funke med et norskt sim-kort... Er det noen som vet noe om dette? http://www.puremobile.com/BlackBerry/Black...-9000-Black-O2/ Endret 28. april 2009 av jules8 Lenke til kommentar
khvm Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 vurderer dette selv. Vet du hvor mye det kommer på ferdig levert i Norge? Hvilken nettbutikk tenkte du å kjøpe fra? Lenke til kommentar
jules8 Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 vurderer dette selv. Vet du hvor mye det kommer på ferdig levert i Norge? Hvilken nettbutikk tenkte du å kjøpe fra? Altså man kan kjøpe den mange steder, du finner vell den billigste på ebay, men du kan jo ikke være sikker på at tlf fungerer eller noe slikt, eller i det hele tatt at du får den.. Hvis du klikker deg inn på linken så kan du se hvor jeg vurderer å kjøpe den. Da regner jeg med at alt i alt så kommer det kanskje på en 4-5000,- Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Linken fungerer ikke lengre... Er den unlocked så bør den jo fungere. Lenke til kommentar
jules8 Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Linken fungerer ikke lengre... Er den unlocked så bør den jo fungere. ånei, daså.. er i hvertfall på: www.puremobile.com ja var det jeg tenkt også, men hvilke funskjoner å sånn vil virke? alt, eller bare sms og ringing..? Lenke til kommentar
khvm Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 den siden ser jo ganske usikker ut, for å si det slik. Contract: "not required". Kan ikke du foreta kjøpet, så får vi se hvordan det går. Lenke til kommentar
jules8 Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 den siden ser jo ganske usikker ut, for å si det slik. Contract: "not required". Kan ikke du foreta kjøpet, så får vi se hvordan det går. ja, var det jeg sa å, men vet om noen som har kjøpt derfra og det funka bra. Men er veldig usikker på om jeg skal kjøpe den derfra, prøver å finne andre steder jeg kan kjøpe den til en ok pris, men er litt vanskelig. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Vanskelig? eBay. Fikk nettopp en for 2300 Lenke til kommentar
jules8 Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Vanskelig? eBay. Fikk nettopp en for 2300 Jaja, vurderer å kjøpe en der selv.. men er jo ikke sikker på om den den funker eller noe da. Endret 30. april 2009 av jules8 Lenke til kommentar
khvm Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Vanskelig? eBay. Fikk nettopp en for 2300 Kjøpte du den? Venter på tilbakemelding fra deg, når du har mottatt den. Veldig interessert i å vite selgeren sin brukerid. :-) Lenke til kommentar
tobn Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) skal gjøre det når jeg har fått den Endret 29. april 2009 av tobn Lenke til kommentar
jules8 Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 skal gjøre det når jeg har fått den er det en blackberry bold 9000 du har bestilit? Lenke til kommentar
khvm Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 skal gjøre det når jeg har fått den Flott, takk!! skal gjøre det når jeg har fått den er det en blackberry bold 9000 du har bestilit? Er nok mest sannsynlig det ja... Lenke til kommentar
jules8 Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 skal gjøre det når jeg har fått den Flott, takk!! skal gjøre det når jeg har fått den er det en blackberry bold 9000 du har bestilit? Er nok mest sannsynlig det ja... ok, men vil da alle funksjonene på den funke, eller bare sms og ringing? Lenke til kommentar
khvm Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 skal gjøre det når jeg har fått den Flott, takk!! skal gjøre det når jeg har fått den er det en blackberry bold 9000 du har bestilit? Er nok mest sannsynlig det ja... ok, men vil da alle funksjonene på den funke, eller bare sms og ringing? Vi vet jo ikke det før han har fått den. Lenke til kommentar
jules8 Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 skal gjøre det når jeg har fått den Flott, takk!! skal gjøre det når jeg har fått den er det en blackberry bold 9000 du har bestilit? Er nok mest sannsynlig det ja... ok, men vil da alle funksjonene på den funke, eller bare sms og ringing? Vi vet jo ikke det før han har fått den. tenkte han kanskje visste noe om det fra før da. Lenke til kommentar
jules8 Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Noe nytt på denne fronten??? ikke som jeg vet om... Lenke til kommentar
khvm Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kjøpt meg SE, så jeg melder meg ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå