stasomfaen Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Hei. Når jeg tar armhevinger så skjer det etter et par løft at det bare knaker, og gjør bittelitt vondt der og da. Akkurat som hvis du reiser deg opp, så knaker det i leddene. Av og til bare låser den seg, så jeg må stoppe, ellers knaker det veldig og gjør litt vondt... Dette er egentlig veldig irriterende og ekkelt!! Gjelder bare venstre albue. Hva er dette? Hvordan kan jeg stoppe det? Endret 26. april 2009 av robbern9292 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kan være slitasje på senene i albuen hvis du f.eks har en vandt sittestilling på skole/jobb som "låser" albuen i en posisjon. Prøv å varme opp armene før du går til verks med push ups. Har ingen forebyggende øvelser for albue akkurat nå, men du kan jo se om du finner noen selv Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Tror det kom litt feil ut. Den "låses" ikke, men den stopper opp litt og kjenner den blir vondere og får en ekkel følelse. Fortsetter jeg så knaker det og gjør vondt. Det føles ut som den låses liksom, men er ikke sånn at den bare stopper helt. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det er slik til meg og. Håper noen bidrar med noe opplysende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå