Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hvordan fjerne 2cm fett fra magen på 2 måneder?


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

hei. jeg er ikke tjukk, jeg er faktisk gnske tynn, men jeg har noen små valker på magen som jeg ville ha kvittet meg med før sommeren startet. hva må jeg gjøre og er 2 måneder nok tid?

 

takker for alle tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du faktisk er "ganske tynn" så trenger du ikke å fjerne fett. Det er mulig du trenger å stramme noen muskler for å få den formen du ønsker. Da er det mange øvelser å velge mellom som strammer musklene i mage- og midjeregionen.

jeg var veldig veldig tynn før men nå har jeg lagt på meg litt og det legger seg jo først på magen. er bare noen få valker helt nederst. må jeg slutte å spise snop?

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter
Jogg en halvtime om dagen, spis snop/brus kun i helgene og tren situps. Da blir den borte fort som fy! :D

Klarer jeg det på 2 måneder hvis jeg gjør det hver dag? Er bare snakk om noen få små valker helt nederst.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter
Jogg en halvtime om dagen, spis snop/brus kun i helgene og tren situps. Da blir den borte fort som fy! :D

Klarer jeg det på 2 måneder hvis jeg gjør det hver dag? Er bare snakk om noen få små valker helt nederst.

 

Det går nok fint bare du trener litt ;)

ja, hvor mange ganger i uken må jeg jogge i 30 min da? har hørt det ikke er lurt å trene hver dag men annenhver og noe sånn greier

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter
Gerilja kardio på morgenen når du står opp. Kjør på med kaffe ! Hvis du er treningsgal nok da :)

klarer det ikke om morgenen, må bli på ettermiddagen. funker det eller gir det ingen nytte da? bedre enn 30 min jogg? (vet hva det går ut på)

 

"tynne" mennesker kan gjerne ha fett de og, og det legger seg typisk først i mageområdet...

ja nettopp. var veldig tynn før og så sluttet jeg og trene og da legger flesket seg på magen først. vil bare få det vekk og så få litt mer magemuskler så er det bra.

Lenke til kommentar
Gerilja kardio på morgenen når du står opp. Kjør på med kaffe ! Hvis du er treningsgal nok da :)

klarer det ikke om morgenen, må bli på ettermiddagen. funker det eller gir det ingen nytte da? bedre enn 30 min jogg? (vet hva det går ut på)

 

"tynne" mennesker kan gjerne ha fett de og, og det legger seg typisk først i mageområdet...

ja nettopp. var veldig tynn før og så sluttet jeg og trene og da legger flesket seg på magen først. vil bare få det vekk og så få litt mer magemuskler så er det bra.

 

Skal du få magemuskler er situps den åpenbare øvelsen. Men musklene syns ikke hvis du har for mye fett, så en må trene fettforbrenning og. Gerilja kardio er kjempebra uansett når. Om det er bedre eller dårligere enn 30 min med jogging er forskjellig fra person til person, men for min egen del hadde jeg satt pengan på GK. Lykke til ! :p

Lenke til kommentar

Kommer jo veldig ann på forbrenningen i kroppen på hvor mye du kan spise, og hvor mye du måt trene for å få bort litt fett.

 

Jeg ville gått for jogging 1-3 ganger i uken, og tatt meg skikkelig ut under disse øktene. Gjerne tenke litt mer over hva du spiser frem mot sommeren også. Så driter du bare i det, og lever livet når sommeren kommer ;)

Lenke til kommentar

My plans exactly. Har litt mage jeg også, og den var planlagt at skulle være borte til russetida(i morra). Men det skjedde ikke. Den er kraftig redusert, men absolutt ikke borte. Så i russetida skal jeg jogge og trene styrke 3-4 ganger i uka, og da håper jeg at det holder ølmagan i sjakk :D

 

Sixpack til sommeren er dog et håp :)

Lenke til kommentar
My plans exactly. Har litt mage jeg også, og den var planlagt at skulle være borte til russetida(i morra). Men det skjedde ikke. Den er kraftig redusert, men absolutt ikke borte. Så i russetida skal jeg jogge og trene styrke 3-4 ganger i uka, og da håper jeg at det holder ølmagan i sjakk :D

 

Sixpack til sommeren er dog et håp :)

Six pack til sommeren er vel et fjernt håp hvis du er russ nå?! xD

 

Tror heller jeg ville gått for ølmage da altså ;)

Lenke til kommentar
Jogg en halvtime om dagen, spis snop/brus kun i helgene og tren situps. Da blir den borte fort som fy! :D

Klarer jeg det på 2 måneder hvis jeg gjør det hver dag? Er bare snakk om noen få små valker helt nederst.

 

Det går nok fint bare du trener litt ;)

ja, hvor mange ganger i uken må jeg jogge i 30 min da? har hørt det ikke er lurt å trene hver dag men annenhver og noe sånn greier

 

Er ikke noe ekspert på dette, men kanskje 3-4 ganger i uken? Husk å ikke få for høyt kaloriinntak ;)

Lenke til kommentar
My plans exactly. Har litt mage jeg også, og den var planlagt at skulle være borte til russetida(i morra). Men det skjedde ikke. Den er kraftig redusert, men absolutt ikke borte. Så i russetida skal jeg jogge og trene styrke 3-4 ganger i uka, og da håper jeg at det holder ølmagan i sjakk :D

 

Sixpack til sommeren er dog et håp :)

 

Mage six pack eller øl six pack? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...