Gernia Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hei, har et lite problem med at seøve skjermen min fryser, men PCn går fortsatt og spiller musikk ut av høytalerne. Skjerm blir svart, fryst spillbilde, skjerm svart, samme fryste spillbilde, osv. helt til jeg trykker på Ctrl Alt Delete og får avsluttet spillet prosessen. Dette har bare kommet ved spill av HL2 modder hittil, siden jeg spiller disse mest. Dette skjer helt random, og tempraturer ligger normalt 45C load, ikke klokket system. Specc: 8800GT 512MB E8400 m. 120extreme 4gig OCZ reaper minne P5Q Deluxe 500W NorthQ strømmforsyning Tenker dette enten er virus(pga nettop hvert på TG, og der flyter mye rart rundt ) eller Windows error av et slag, pga har fått et par av disse i det siste. All hjelp mottas med takk Gernia Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hvis dette kun skjer med HL2 modder, så er jo muligheten stor for at det er noe med moddene. Det skjer ikke i andre spill? For eks Cod4 eller Crysis etc? Lenke til kommentar
Graf1ga Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hei Gernia Dette kan virke som driver problemer.. Har du prøvd og oppdatere grafikkdriveren? At du har virus etter TG er sikkert sannsynlig :!: Da vil jeg anbefale "Malwarebytes" Visst du ikke vet vordan du oppdaterer kan jeg anbefale "filehippo update checker" Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 takker for to kjappe innlegg skal ta og sjekke det med drivere selv om jeg oppdaterte for ikke så lenge siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå