konduktans Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Sikkert feil del av forumet, men satser på at det funker allikevel! Jeg vil ha sånn font som er originalt i cmd.exe. What is it called? Skal ha det som skrifttype på msn ^^ "Raster fonts" sto det i dos vinduet. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Det likner, gjør det ikke? Screen fra cmd og WLM. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Høyre klikk på cmd vinduet, og gå på egenskaper, hos meg. Så er fonten: Lucidia Console. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hos meg er "rasterskrifter" merket. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Er fixedsys hos meg. Grunnen til at jeg ville ha denne fonten på WLM er at jeg slipper problemet med at andre har lik skrifttype som meg(har brukt arial og ms sans serif før). I tillegg, så syns alle geeksa det er moro å snakke med meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå