w4zz Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hei Etter at release av Catalyst 9.3 og 9.4 får jeg ikke fullskjerm i 3D spill. Dette er veldig irriterendes. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Sjermkortet er et Radeon Mobility 3670 HD og jeg kjører windows 7. Det funket fint helt til di nye driverne for windows 7 kom ut. 9.2 Tror jeg at jeg kunne velge om den skulle skalere eller være fullskjerm. All hjelp mottas med takk Lenke til kommentar
w4zz Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Ingen som har noen anelse? Det er et skalerings problem, Har finni en driver som jeg kan endre skaleringen til "full screen". Men den går bare tilbake til "scaled". http://forum.notebookreview.com/showthread...375&page=19 Her står det en del info og folk som prøver å fikse det, men jeg får heller ikke noe ut av di forsøkene dem har gjort der. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Er ikke det enkleste å av-installere de nye driverne og installere den driveren som virket da? Det er ikke alltid at de siste driverne er de beste. Det har jeg oppdaget altfor mange ganger dessverre. Hadde du en driver som ga deg fullskjerm i 3D spill, bruk den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå