To9Rene Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Skal ha ny bærbar og vil ikke bruke så mye altfor mye på det. Tenkt på Denne Toshibaen Er den bra nok til for eksempel COD4, BF 2142, Warhammer DoW 2 og fremtidige spill med ikke altfor høy grafikk? Kan den kjøre Crysis på low? Syns spekifikasjonene var bra til prisen. Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Den PCen der kommer vel til å ha det litt tungt med counter strike 1.6 også ... Integrert intel grafikk skal du holde deg unna. I prisklassen 5000-6000 er det ikke mye å velge mellom, men anbefaler å få tak i ATI. F.eks ATI Mobility Radeon HD 3200, den er også integrert men MYE kraftigere enn intel's løsninger. HD 3200 vet jeg at klarer crysis med mye på medium samt. WoW og spore på max uten noe særlig problem. . . Lenke til kommentar
To9Rene Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Googla kortet litt. Noen hadde samme erfaringer som du med crysis på medium grafikk, mens andre sa at HD 3200 var et kort som bare passet til gamle spill. Hva er riktig? Endret 27. april 2009 av totre123 Lenke til kommentar
Osse Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kjøpte akkurat denne bærbare med 3450 grafikkort med 512 dekikert minne, men har ikke testa så mye spill da. Bare litt cc general og det går helt fint. Missliker at vifta går litt vel mye, men så er jeg hystersk når det gjelder pc støy. Valget mitt baserte seg mer på at jeg kan spille litt spill på den, samt hdmi for tilkobling til tv. Jeg betalte da bare 5500 for den, litt pruting vet du. Lenke til kommentar
To9Rene Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Den fra ekspert så bra ut. Med 4 GB minne og alt. Jeg vet ikke noe om den prossesoren AMD Athlon™ X2 Dual-Core. Er den bra? Endret 27. april 2009 av totre123 Lenke til kommentar
Osse Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Helt grei cpu, dog i denne prisklassen finner du ikke noe gamingmonster, det er en 2 ghz dual core, gjør jobben greit. Men grafikkortet er ikke værst for prisen. Itegrert intel grafikk duger kun til 2d, men det er greit nok dersom ikke ønker litt morro. Men skal du ha gaming laptop så må du nok opp endel i pris, og det er hvilket grafikkort som er i som teller da, i cpu. Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det var en Acer til 7000 KR som hadde et ATI 4650 GPU (ganske kraftig). Tror det var på MPX, eller komplett. Søk deg litt rundt der. Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Vil si at denne er en av de beste i din prisklasse. Lenke til kommentar
To9Rene Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Hmm, begge så bra ut og mye bedre enn den jeg fant, men jeg har hørt at det er Geforce kortene som er de beste. Jeg vet ikke så mye da. Men hva med denne denne? Kan noen si hvilket skjermkort og hvilken prossesor som er den beste? Og helst noe i prisklassen jeg ba om. Endret 28. april 2009 av totre123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå