Jd-Morrison Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hei, har nettopp kjøpt meg en ny mus: Logitech MX500, musen virker veldig bra. Men et problem.. når jeg spiller hitman 2 så fungerer bare de 2 "hovud" knappene. Scroll funksjonen fungerer ikke..scrollen fungerte på min forrige mus. (Atech mus) Har prøvd å innstallere spillet igjen, men det fungerte ikke det. MÅ HA HJELP!!! SCROLLEN ER VELDIG VIKTIG!! HJELP.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 avinstaller Logitech driverene og bruk vanlige windows drivere Logitech sine musdrivere er seriøst defekte...tror "alle" som har brukt en Logitech mus har samme problemet med "original driverene"... Lenke til kommentar
bambam Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Jepp, har hørt det samme om de driverne før Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Har Logitech mus, bruker ingen drivere jeg Ok da, jeg har drivere, men ikke fra Logitech, men de som er innebygd i Windows... Lenke til kommentar
qingan Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 hvis man bruker vanlige windows-drivere får man ikke 800dpi oppløsning... men det finnes en måte å kjøre logitech-driverne uten alt dilldall.. last ned de seneste logitech-driverne, og unzipp .exe-filen i en mappe. Så går du til enhetsbehandling (ellerno.. husker ikke helt hva det heter, bruker engelsk OS..) og velger musen. Så velger du "oppdater driver", og peker til den mappen hvor du unzippa driveren. Det er sånn jeg har installert driverne til mx500 på min maskin. Jeg får brukt alle knapper til spill etc. Eneste ulempen er at den alt-tab knappen på musen ikke virker.. Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Eneste ulempen er at den alt-tab knappen på musen ikke virker.. På min MX300 mus ble den knappen automatisk satt av windowsdriveren til å være tilbake-knapp. For så vidt greit det og Sliter seriøst med å bruke andre muser enn logitech til internettnavigering nå. Sitter og fomler etter den tilbakeknappen :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå