Gå til innhold

"CNC.exe application error" hver restart/shutdown

Caliber

Anbefalte innlegg

Hei.

Har nettopp installert vista på nytt og en haugh programmer jeg pleier å bruke. Problemet er som emnetittelen beskriver, at jeg får en feilmelding hver gang jeg restarter eller slår av maskinen. Feilmeldingen lyder som følger: "CNC.exe application error", så følger det en feilkode som lyder noe sånt som: "0xc0000142". Har kjørt antivirus og spybot s&d, prøvd å finne cnc.exe, lett i prosesser og service's, googlet feilmeldingen, men til ingen nytte. Noen som kan hjelpe meg her? Min teori er at feilmeldingen har sammenheng med et av programmene jeg har installert, men har ikke opplevd dette før. Hadde vært overlykkelig om noen kunne peke meg i riktig retning.

Mvh,

Caliber

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Per, takk for svar.

Har kjørt både avira antivirus og spybot s&d, samt økt etter cnc.exe i både windows og dos, uten resultater. har også sjekket processes og services, uten noe hell. Har du noen forslag til hvordan jeg kan bli kvitt den?

Lenke til kommentar

Hei PerB, og takk igjen for svar.

Dette er småflaut, men sier seg at feilen jeg får heter csc.exe, så jeg har altså brukt massevis av tid på å søke etter en trojaner som ikke er å finne på maskinen min.

csc-feilen er etter det jeg har funnet ut relatert til microsoft framework. Har prøvd å uninstallere framework 1.1, 2 og 3.5, for så å reinstallere (inkludert service packs), dog uten noe fremgang...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...