Simon Aldra Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det er et helt greit blad, og det virker som de fleste der er mest opptatt av å ha det morsomt når de skriver, og det preger det som står skrevet der. Lenke til kommentar
sofus71 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg leser Digital-Foto fast. Synes det er et helt OK blad. En nybegynner som meg har hentet en masse nyttige tips og råd i bladet. Jeg har i det siste kjøpt en del nummer av svenske Digital-Foto. Det virker som et blad i en klasse eller to over norske digital-foto. Det eneste irriterende med det svenske bladet er at de bruker svenske navn på alle photoshop guider i stedet for engelske betegnelser. Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg leser Digital-Foto fast.Synes det er et helt OK blad. En nybegynner som meg har hentet en masse nyttige tips og råd i bladet. Jeg har i det siste kjøpt en del nummer av svenske Digital-Foto. Det virker som et blad i en klasse eller to over norske digital-foto. Det eneste irriterende med det svenske bladet er at de bruker svenske navn på alle photoshop guider i stedet for engelske betegnelser. Enig med sofus71 her, mye å plukke opp for oss nybyggere. Men går kanskje ikke så veldig i dydben til at "proffene" gidder å kjøpe. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Mye av grunnen til at vi mer erfarne ikke liker DF er at vi ser at mye av det som står der er direkte feil. Det gjelder selvsagt testene, men også en del av de fototekniske tipsene. Det er ikke nybegynnere i stand til å gjennomskue. Skal du ha fototekniske tips, så er svenske Foto bra. Hvordan PS-tipsene i DF er vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Tusen takk for mye god hjelp!!! Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) I dag var jeg på Narvesen og Mix for å kjøpe nummer 7 av Digital Foto, men ingen hadde det. Hun på Mix hadde ikke peil, mens han på Narvesen påsto at Narvesenkjeden ikke solgte Digital Foto. Leste bladet på biblioteket i dag og de har en fin PS-tutorial for ansikts/model retouch så jeg tenkte det kunne være greit å ha det bladet. I tillegg sto det litt om lab-color i PS som er spennende. Hvor kan jeg kjøpe det i Oslo? Endret 13. mai 2009 av lurfelus Lenke til kommentar
sollie Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg pleier å plukke med meg DF nå og da,og synes det er helt greie, og for meg som er nybegynner, lett leste artikler på bla Elements som jeg kjøpte samtidig med kamera rett etter jul. Som deg lurfelus, kan det være vanskelig å finne det, I Drammen fant jeg det på mix koisken på et kjøpesenter, mens verken Narvesen på torget, eller den største, på togstasjonen, hadde det. Men ta en titt på større matforretninger, f.eks Ica maxi hadde det ved siden av computer for alle. Lenke til kommentar
oddgeira Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Etter 2 år med DF synes jeg det er på tide å si opp. Min oppfattelse er at det går mye i utstyrsfiksering. DF har samarbeidspartnere i Canon og har vert år en STOR konkurranse med mange canon produkter. Dette er forsåvidt greit, men reklamen canon får er litt feig synes jeg. Kamera tester er ikke til å stole på. forskjellig objektiv har mye å si i tester. og det kan gå mye på egne meninger i testene. Nikon-fan gir ekstra poeng på nikon produkter og mindre til de andre merkene. For å bli smart på tester bør man lese flere tester av kameraet. mye tyder på uvitenhet hos anmelder. et sted for kamera 1 toppscore. et annet sted havner det på 3. plass. De samme kameraene var med i hver test. DF er greit for nybegynnere, men for erfarne er kanskje fotografi et bedre alternativ. Jeg sier opp DF i sommer. Fotografi leser jeg på jobb, kanskje jeg skal abbonere? Jeg vil konkludere med at DF er et basic blad. skapt for nybegynnere. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Takk for et informativt svar Jeg er nybegynner, så jeg antar at det vil passe fint for meg. Synes jeg derimot at det ikke er noe bra kan jeg jo si opp abonomentet. Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Takk solli. Skal sjekke, bor rett ved ICA supermarked. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå