karolin Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Nå synes jeg mamma har så sykt kjedelige og stygge klær og jeg har lyst til å melde henne på sånn "Bli ny" hvor hun får hjelp til hvordan hun skal kle seg og sminke. Føler mamma trenger en ny look! Noen som vet hvordan jeg kan melde henne på det? Jeg vet at i Kk og noen blader er det sånn? Men mamma vil liksom ikke bli avbildet i se oh hør:P Noe mer anonymt, eller ikke noe i det hele tatt. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Er vel bare å dra innom en klessjappe og spørre betjeningen om hjelp. Og da mener jeg ikke butikker som bik bok men heller tatler, vic, maxx, sten og strøm senteret, bogstadveien osv. Der er det som regel flinke folk som kan hjelpe deg med det meste Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Er slike bli-ny-kurs i Oslo man betaler for så gir de kles-, sminke- og helsetips. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hvor da? Men ja har hørt om slike damer som tar deg rundt i butikker og finner frem klær til deg og viser deg hva som hører til hva og hvordan de skal brukes, sminke osv. Men slike damer koster flere tusen lapper, og klærne på slutten av dagen blir minst 10k. Så, tenkt til å spandere for din kjære mor? Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 http://www.kursagenten.no/kurs/Bli-ny-dag-...henne-1376.aspx feks. Lenke til kommentar
karolin Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Takk allesammen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå