Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir slapp etter utløsning

Gjest *

Anbefalte innlegg

Penisen min blir slapp med engang etter sædutløsning ..

Så bruker å slutte å runke da...

Er dette vanlig ??

og.

Når jenter får orgasme.

Sjer det ikke noe spesielt, ingenting som renner ut ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

såvidt jeg veit pleier den å bli slapp igjen i løpet av kort tid etter orgasme/utløsning ja : p normalt å si seg fornøyd med runken der.

noen jenter kan sqirte (litt usikker på skrivemåte).. altså sprute ut masse gugge. men vanligvis er det lite som renner ut.

Lenke til kommentar

renner ikke så mye ut av jenter nei:P di blir våte og kan "squirte" litt men mesteparten gjør ikke det. Redtube søk: squirting:P finne sikekrt noe gøy

hmm slapp kuk etter sædutløsning hmm? ja men da er du jo heilt lik resten av mannfolka på jorda:D

jenter er litt som gutter og blir veldig sensitive rundt vaginan(haha gutter er jenter ja-.-:p) slik gutter blir på kukhode men alt dette finner du fort ut når du får kost deg litt me ei jente:)

Lenke til kommentar
Penisen min blir slapp med engang etter sædutløsning ..

Er dette vanlig ??

og.

Når jenter får orgasme.

Sjer det ikke noe spesielt, ingenting som renner ut ?

Første: Ja.

Andre: Med stimulering av g-punktet, skal det være mulig for en jente å sprute som en foss når hun kommer.

Med vaginal stimulering eller stimulering av klitoris, skjer det vel ikke stort mer enn at jenta blir/er våt.

Lenke til kommentar

Min blir ikke slapp før jeg tar en pause / slutter helt. Siger gradvis ned etter noen minutter med ro, går helt fint å fortsette etter utløsning. Trodde dette var vanlig jeg o.O

Lenke til kommentar
Min blir ikke slapp før jeg tar en pause / slutter helt. Siger gradvis ned etter noen minutter med ro, går helt fint å fortsette etter utløsning. Trodde dette var vanlig jeg o.O

Hva er vitsen med å fortsette da, lurer jeg på..?

Lenke til kommentar

Hva er vitsen med å fortsette da, lurer jeg på..?

Tror nok dama setter pris på en liten runde til ;) For er vel denne sammenhengen han tenker på.

Lenke til kommentar

"Penisen min blir slapp med engang etter sædutløsning ..

Er dette vanlig ??"

og

"Min blir ikke slapp før jeg tar en pause / slutter helt. Siger gradvis ned etter noen minutter med ro, går helt fint å fortsette etter utløsning. Trodde dette var vanlig jeg o.O"

virker som det er vanlig runking han mener spør du meg.. ikke i sex-sammenheng.

og, mener du fortsette samleie selv om gutten kommer, eller ta en pause og så en runde til? førstnevnte hørtes uvanlig ut..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...